ایران از ابتکارات ریاست AFC سود‌ می‌برد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۲۵
    کد خبر :141507

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خبری تازه منتشر شده با تیتر مذکور نوشت: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از ابتکارات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا بهره‌مند می‌شود به خصوص در عرصه پخش مستقیم مسابقات.

به گزارش بازتاب ، وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار خبری از وضعیت خبری و حق پخش در فوتبال ایران نوشت: هر سال حداقل 5،000 مسابقه فوتبال در سراسر کشور از بالاترین رده لیگ فوتبال تا مسابقات مختلف در مقاطع سنی، برای مردان و زنان وجود دارد. این یعنی یک پتانسیل بسیار بالا برای پوشش تصویری و خبری به صورت آنلاین که بیننده زیادی هم در داخل و خارج از ایران دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: چندی پیش یک کارگاه آموزشی و یک سمینار با حضور مقامات فدراسیون فوتبال ایران و نمایندگان رسانه های مختلف برای نوع پوشش اخبار پرولیگ ایران برگزار شد که در آن استفاده از سیستم و روش‌های نوین پوشش آنلاین رقابت‌ها تحت آموزش و بررسی قرار گرفت.

نویسنده این گزارش در ادامه می‌نویسد: با تجهیزات اولیه ارائه شده نمایندگان رسانه‌ها این موضوع را حل می‌کنند، یک دوربین، یک دستگاه کابل رسان و یک سه پایه. با توجه به مساعدت AFC پتانسیل همکاری با مجموعه خبری تصویری mycujoo.tv نیز ایجاد شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید