مسابقات کشتی پهلوانی به شکل نمایشی برگزار می شود/ سه کشتی گیر خارجی برای هر تیم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ۹:۳۵
    کد خبر :141377

مسابقات کشتی پهلوانی به منظور نمایش برای عموم مردم و شرکت کنندگان داخلی و خارجی در رقابت های جام باشگاه های جهان برگزار می شود.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای 16 و 17 و رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روزهای 23 و 24 آذرماه به میزبانی ایران برگزار می شود.

به منظور نمایش برای عموم مردم و شرکت کنندگان داخلی و خارجی در خلال این رقابت ها مسابقات کشتی پهلوانی برگزار می شود.

بدین ترتیب در رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان، تیم های کشتی پهلوانی استان های مازندران و خراسان رضوی الف (دو تیم اول و دوم رده سنی بزرگسالان آخرین مسابقات قهرمانی کشور کشتی پهلوانی 95) به صورت تیم به تیم با هم رقابت می کنند و در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان نیز تیم های استان های خراسان رضوی ب و کرمانشاه (دو تیم سوم و چهارم رقابت های قهرمانی کشور) به مصاف هم می روند.

همچنین تیم های حاضر در رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان با موافقت اتحادیه جهانی کشتی می توانند با سه کشتی گیر خارجی قرارداد امضاء نمایند.

با پیشنهاد ایران و موافقت اتحادیه جهانی کشتی؛ با توجه به افزایش اوزان از 8 وزن به 10 وزن در مقررات جدید کشتی دنیا، هر تیم می تواند در رقابت های جام باشگاه های جهان به جای دو کشتی گیر با سه کشتی گیر خارجی قرارداد امضاء کرده و از آن ها در ترکیب خود استفاده کند.

چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان به ترتیب روزهای ۱۶ و ‍۱۷ آذر و ۲۳ و ۲۴ آذرماه به میزبانی کشورمان برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید