چکش‌کاری آیفون۱۰ چاقو خورده + فیلم

    کد خبر :138994

یک روز پس از عرضه پرچمدار اپل در حوزه گوشی، برخورد بعضی از افرادیکه موفق به خرید آیفون۱۰ شده‌اند با این گوشی جالب و البته نگران کننده بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ هم‌زمان با عرضه جدیدترین مدل آیفون کمپانی اپل که عنوان ایکس یا 10 را یدک می‌کشد و صف‌های طولانی برای عرضه پیش سفارشهای این مدل از دیروز در کشورهای مختلف تشکیل شده است، عده‌ای از افراد که موفق به دریافت این گوشی در اولین ساعات عرضه شدند، رفتارهای جالبی را با این گوشی داشته‌اند.

یک نمونه از این رفتارها در ویدئوی زیر نشان داده شده که ممکن است ابتدا اینطور تصور شود که فرد مورد نظر دچار مریضی روحی و روانی است هر چند این هم می‌تواند باشد اما با این حال، ماهیت این رفتار بر تست مقاومت گوشی آیفونX بنا نهاده شده است.

این مدل تست‌ها چند سالی است که در ارتباط با پرچمداران برندهای مختلف گوشی موبایل اتفاق می‌افتد و اتفاقا برای بسیاری از علاقمندان به برندها جذاب و جالب است.

در این ویدئو فرد دارنده گوشی آیفون ایکس با چاقو و چکش به جان گوشی زبان بسته می‌افتد تا مقاومت آن را در برابر ضرباتی که می‌تواند برای یک گوشی مهلک باشد، تست کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید