گرد و غبار پروازهای اهواز را به تاخیر انداخت

    کد خبر :135586

وقوع پدیده گرد و غبار در شهرستان اهواز تاکنون موجب تاخیر 4 پرواز ورودی و خروجی فرودگاه اهواز شده است.

امروز 9آبان ماه گرد و غبار سراسر استان خوزستان و شهرستان اهواز را فرا گرفت و در حال حاضر دید افقی در شهر اهواز حدود 500 متر است و تاکنون به جز این 4 پرواز، سایر پروازها از فرودگاه اهواز انجام شده است.

براساس اعلام تابلوی فرودگاه اهواز، پرواز شماره 3367 ایران ایر از فرودگاه اصفهان به مقصد اهواز که قرار است ساعت 14.35دقیقه انجام شود، تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد. همچنین پرواز شماره 3386 ایران ایر از اهواز به مقصد شیراز نیز که قرار است در ساعت 15:10 انجام شود با 2ساعت و 30 دقیقه تاخیر، در ساعت 17.40دقیقه انجام خواهد شد.

همچنین پرواز شماره 6246 هواپیمایی تابان از اهواز به مقصد تهران و پرواز شماره 5640 هواپیمایی آتا به مقصد مشهد تا اطلاع ثانوی تاخیر دارند.

از ساعت 6 صبح امروز تاکنون 7 پرواز وارد فرودگاه بین المللی اهواز شده و 5 پرواز نیز از اهواز به مقاصد تهران و بندرعباس انجام شده است. همچنین دو پرواز دیگر به مقاصد قشم و شیراز –کرمان آماده پرواز هستند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، روابط عمومی فرودگاه بین المللی اهواز در رابطه با تاخیر، لغو یا برقراری پروازهای این فرودگاه در امروز پاسخگو نیست. پیش از این نیز روابط عمومی فرودگاه پاسخگوی اتفاقات هوایی و فرودگاهی اهواز نبوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید