ارتباط حادثه اصفهان با چالش نهنگ آبی اثبات نشد

    کد خبر :135214

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: بر اساس گزارشهای رسمی بدست آمده ارتباط خودکشی نوجوانان اصفهانی با چالش نهنگ آبی اثبات نشد.

سردار محمدحسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، با حضور در غرفه خبرگزاری کار ایران در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد بررسی های صورت گرفته پیرامون خودکشی 2 دختر نوجوان اصفهانی گفت: اطلاعاتی که ما داریم؛ یک سری گزارشهای رسمی و برمبنای اطلاعاتی بوده که عزیزانمان در پلیس فتا ارائه داده و آنچه که مسجل شده، این است که این اتفاق تلخ ارتباطی با چالش و بازی نهنگ آبی نداشته است.

وی ادامه داد: همچنین اطلاعاتی نیز از دوستان و آشنایان جانباختگان به دست آمده و مشخص شده است؛ یکی از این دونفر بطور قطع با مشکلات شخصی زندگی و خانوادگی مواجه و دیگری نیز تا حدی با برخی مشکلات دست به گریبان بوده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که چرا پس از وقوع این حادثه اعلام شد که علت خودکشی چالش نهنگ آبی بوده است، تاکید کرد: پاسخی که ارائه می دهم صرفاً بر اساس اطلاعات و گزارشهای رسمی است؛ در مورد اینکه در گوشی تلفن همراه آنها موردی مرتبط با نهنگ آبی بوده یا خیر، خیلی اثبات نشده و چیزی به ما رسما اعلام نشده است. تا این زمان هیچ ارتباطی بین با این اتفاق و آن بازی و چالش اثبات نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید