عاقبت خرید ساختمان ویژه برای شورای عالی استان ها

    کد خبر :135054

چمران در پاسخ به این سئوال که عاقبت خرید ساختمان ویژه برای شورای عالی استان ها به کجا رسید، گفت: ما برای خرید ساختمان ویژه شورای عالی استان ها پول جمع آوری کردیم اما متاسفانه در یک سالی که رئیس نبودم این بودجه در جای دیگر هزینه شد و نتوانستیم ساختمانی تهیه کنیم.

مهدی چمران در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهارداشت: حرکتی که شورای عالی استان ها در کشور ایجاد کرد باعث معرفی شوراهای شهر و ارتقای جایگاه آنها شد.

وی افزود: برنامه ریزی ها، هدایتگری ها و به خصوص حضور در مجلس و ارائه طرح ها و لوایح بی نظیر و کارهای خاص جایگاه شوراها را در کشور ارتقا داد.

رئیس شورای عالی استان ها گفت: امیدوارم رویه ای که در سال های گذشته پیگیری شده بود ادامه یابد تا شورای عالی استانها به جایگاه حقیقی خود برسد.

وی با انتقاد از برخی ناهماهنگی ها و عدم همکاری ها ، افزود: البته با ما همکاری های خوبی به ویژه از طرف دولتها نشد، اگر چه خود ما هم انتظار این میزان از همکاری را نداشتیم.

چمران ادامه داد: در دولت احمدی نژاد و روحانی همکاری هایی با شورای عالی استانها شد که نمی توان آن را انکار کرد، اما انتظار ما همکاری بیش از این میزان به ویژه در حوزه سخت افزاری بود.

وی در پاسخ به این سئوال که عاقبت خرید ساختمان ویژه برای شورای عالی استان ها به کجا رسید، گفت: ما برای خرید ساختمان ویژه شورای عالی استان ها پول جمع آوری کردیم اما متاسفانه در یک سالی که رئیس نبودم این بودجه در جای دیگر هزینه شد و نتوانستیم ساختمانی تهیه کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید