دولت نباید در ایام اربعین کاسب‌ کارانه عمل کند

    کد خبر :134733

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اربعین نباید برای دولت و برخی کاسبی شود، گفت: دولت باید خیرین را در این مسیر بسیج کند تا مردم حداقل هزینه‌ها را پرداخت کنند.

آیت‌الله سید هاشم بطحایی با اشاره به افزایش هزینه‌های حضور در مراسم اربعین، اظهار داشت: امام حسین(ع) در واقعه کربلا نماد، پرچم و مظهری برای مسلمانان و شیعیان به شمار می‌رود، بنابراین دشمن درصدد از بین بردن پرچم و نماد اسلام و مسلمین است.

وی افزود: اربعین جبهه‌ای در مقابل شرک، کفر، سلفی‌ها و تکفیری است، ازاین‌رو بزرگداشت آن در عالم تشیع بسیار تأثیرگذار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، ملت ایران را پرچم‌داران اربعین دانست و عنوان کرد: ملت ایران پرچم‌دار این جریان عظیم است، ازاین‌رو نباید مشقتی علاوه بر سختی مسیر را بر آنان متحمل شویم.

وی با تأکید بر اینکه “نباید افزایش هزینه‌هایی مانند کرایه وسایل نقلیه، ویزا و غیره را بر مردم متحمل کنیم”، خاطرنشان کرد: ملت ایران باید با حداقل هزینه به‌سوی پرچم اسلام حرکت کند، بنابراین نباید هزینه‌ای علاوه بر سختی مسیر بر آنان متحمل شد.

بطحائی با بیان اینکه اربعین نباید برای برخی کاسبی شود، ابراز کرد: دولت نباید در ایام اربعین کاسب‌کارانه عمل کند، چراکه دولت باید خیرین را در این مسیر بسیج کند تا مردم حداقل هزینه‌ها را پرداخت کنند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید