تاج: با هدف‌گذاری می‌توانیم در بخش بانوان عناوین بهتری در آسیا داشته باشیم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۵۷
    کد خبر :134675

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم با هدف‌گذاری مانند تیم های فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی عنوان‌های برتر را کسب کنیم.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: برگزاری نشستهای مختلف در بخش بانوان به توسعه فوتبال کشور کمک بسزایی خواهد کرد. هدف ما این است که ورزش بانوان را در کشور توسعه دهیم و بدون شک ابزار مهم توسعه، مجموعه نواب رئیس بانوان در هیات های فوتبال استانها هستند.

وی ادامه داد: باید با فکر و برنامه ریزی به سمت توسعه پایدار در بخش بانوان پیش رفت. در حوزه فوتبال اکنون شرایط مناسبی داریم و اعتقاد شخصی‌ام بر این است که در بخش بانوان پتانسیل موفق بودن و بهترین بودن را در آسیا داریم. درست است که کشورهای کره شمالی، ژاپن، چین و تایلند بهترین های جهان از آسیا هستند اما ما نیز باید به سمتی پیش برویم که در آسیا موفق باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: اکنون در رنکینگ فیفا در جایگاه 55 جهان هستیم و باید روند رو به رشدی را در رنکینگ داشته باشیم. معتقدم با هدف گذاری مانند تیم های فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی عنوانهای برتر را کسب کنیم.

وی گفت: هدف ها باید متناسب با توانایی و توانمندی های فوتبال کشور باشد. موتور توسعه فوتبال کشور،هیاتهای فوتبال هستند. باید با فراهم کردن شرایط مناسب، مسیر رشد و توسعه را فراهم کنیم.

تاج ادامه داد: هیاتهای فوتبال سراسر کشور امکانات بسیاری دارند و باید با استفاده از نیروهای کارشناس، استفاده از سخت افزار و نرم افزار های موجود در بخش بانوان، بتوانیم استفاده بهینه داشته باشیم و موفق تر باشیم.

وی در پایان گفت: با توجه به محدودیت هایی که داریم باید با حفظ شئونات اسلامی گام به گام حرکت کنیم و پرچم ایران را در میادین بین المللی به اهتزاز درآوریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید