برانکو:قبل از بازی استقلال سعی داشتند بحران هایی برای ما به وجود بیاورند/ حذف از آسیا ضربه بزرگی خواهد زد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۳۶
    کد خبر :134639

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازيها براي ما سخت است و متاسفانه فرصت كمي داشتيم بعد از دربي، فردا به دنبال برگشت به فرم طبيعي هستيم.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ در ابتدای نشست خبری قبل از بازی با سایپا اظهار داشت:از این فرست استفاده می کنم که روز مربی را به همه تبریک بگویم و همینطور برای دایی آرزوی موفقیت می کنم البته نه فردا!
وی افزود: همه بازیها برای ما سخت است و متاسفانه فرصت کمی داشتیم بعد از دربی، فردا به دنبال برگشت به فرم طبیعی هستیم.ما بحظه ای از تفکراتمان کوتاه نمی آییم و هر بازی را برای برد به زمین می رویم.

* قبل از بازی استقلال سعی داشتند بحران هایی برای ما به وجود بیاورند

وی افزود: سایپا لیگ را خیلی خوب شروع کرد و در حال حاضر به دنبال بازگشت به فرم ابتدایی خود است. ما لحظه‌ای از اهداف و تفکراتمان کوتاه نمی‌آییم و همیشه روی این موضوع اصرار دارم در هر بازی برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم و به دنبال نتیجه مناسب هستیم. قبل از دیدار با استقلال تلاش می‌کردند از گوشه و کنار برای ما بحران‌هایی به وجود بیاورند که اینطور نبود، ما وضعیت بدی نداریم، در همین مقطع نسبت به فصل قبل نتایج بهتری گرفتیم و یک امتیاز بیشتر از فصل قبل در همین هفته داریم. سال قبل ما در این مقطع ۱۹ امتیازی بودیم، امسال برنده دربی شدیم، سال قبل در جام حذفی مقابل قشقایی شکست خوردیم اما امسال قهرمان جام حذفی را شکست دادیم و به یک چهارم این مسابقات راه یافتیم، الاهلی عربستان را بردیم و با الهلال در جمع ۴ تیم برتر آسیا بازی کردیم.

* با وجود نداشتن دو گلزن ۶ گل بیشتر از سال قبل زده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: با وجود اینکه بهترین گلزن ۲ فصل اخیر فوتبال ایران را در اختیار نداریم نسبت به سال قبل ۶ گل بیشتر زدیم البته گل‌های بیشتری نسبت به سال قبل دریافت کردیم. تلاش می کنیم راهمان را ادامه دهیم، می‌خواهیم قدرت و کیفیتمان را به اثبات برسانیم و در کنار آن برای حریفانمان احترام قائل هستیم. محمد انصاری و شجاع خلیل‌زاده مشکل کوچکی دارند که ما این فرصت را داریم تا فردا هم وضعیت آنها را بررسی کنیم تا ببینیم آیا شرایط آنها بهتر خواهد شد یا خیر. قطعاً یکی از این دو نفر را در اختیار خواهیم داشت. سایر بازیکنان ما سالم هستند اما فرشاد احمدزاده برای پشت سر گذاشتن دوران نقاهتش استراحت می‌کند، مهدی طارمی محروم است و احمد نوراللهی حق بازی ندارد.

* حذف از آسیا یک خبر ناگوار است و ضربه بزرگی خواهد زد

به گزارش فارس، برانکو در ادامه نشست خبری در پاسخ به این سوال که احتمال حذف پرسپولیس و تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و این موضوع چقدر می‌تواند روی عملکرد سرخپوشان تاثیر بگذارد؟ گفت: طبیعتاً یک خبر ناگوار و یک موقعیت بسیار بد است و مطمئناً ضربه بزرگی خواهد زد. در این مورد قطعاً من نه، اما مسئولان باشگاه بهتر می‌توانند پاسخگو باشند.

* سایپا قصد دارد به فرم ایده آل ابتدای فصلش برسد

برانکو در پاسخ به این سوال که نقطه قوت تیم فوتبال سایپا را در کدام منطقه می‌بیند؟ گفت: قبل از هرچیز باید بگویم که فلسفه علی دایی فوتبال تهاجمی و محکم است، بدون هیچ بحث و جدلی او از بازیکنانش فوتبال تهاجمی می‌خواهد و ما هم چنین انتظاری داریم. البته امروز قرار است بعد از ظهر بازیکنانمان را توجیه و جلسه آنالیز را برای آنها برگزار کنیم. سایپا در ابتدای فصل هدف بلندش را نشان داد و در بازی با پرسپولیس قصد دارد به فرم ایده‌آل ابتدای فصل خودش برسد.

* کنار رفتن از آسیا خوب نیست اما باید به قانون هم احترام گذاشت

وی در مورد اینکه در صورت حذف نماینده‌های فوتبال ایران از آسیا این مسئله چه تبعاتی برای فوتبال ایران خواهد داشت، عنوان کرد: طبیعی است که این اتفاق خیلی بد خواهد بود. رقابت‌های آسیایی بسیار مهم است و این مسئله برای فدراسیون، باشگاه‌ها و بازیکنان اهمیت دارد. هر بازی جایگاه خاص خودش را دارد و در سطح بین‌المللی رقابت‌های آسیایی بازتاب دارد. شما دیدید در بازی با الهلال آنها چقدر با تجربه بودند ولی ما آن تجربه را نداشتیم. کنار رفتن تیم‌های ایرانی از آسیا اتفاق خوبی نیست اما باید به قانون هم احترام بگذاریم.

* با این شرایط باشگاه ها از کجا پول در بیاورند؟!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مسئله حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: در این مورد فقط همین نکته را بیان می‌کنم که درآمد عمده لیگ‌های اسپانیا، انگلیس و ایتالیا از حق پخش تلویزیونی و بیشترین درآمد باشگاه از این طریق است. نمی‌دانم مسائل داخلی ایران به چه شکل است و نمی‌توانم خودم را داخل این موارد کنم اما اینطور که من می‌بینم حداقل بودجه باشگاه‌ها از حق پخش هم تأمین نمی‌شود، باشگاه‌ها حق بلیت فروشی ندارند، حق فروش تبلیغات را ندارند و حق پخش هم دریافت نمی‌کنند، در این شرایط باشگاه‌ها از کجا پول در بیاورند.

وی در پاسخ به این سوال که یک شرکت قرار است کار تصویربرداری و تهیه گزارش از مسابقات را بر عهده بگیرد و درآمد آن به باشگاه‌ها اختصاص پیدا کند و او چه نظری در این مورد دارد؟ خاطرنشان کرد: به این مسائل ورود نمی‌کنم و تجربه خودم را می‌گویم، به هر حال هرکسی برای پول خودش تلاش می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قرعه‌کشی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا یک ماه دیگر برگزار می‌شود و ممکن است پرسپولیس بار دیگر با حریفان عربستانی روبرو شود و مسئله بازی در خارج از ایران تیم را دچار مشکل خواهد کرد، گفت: متأسفانه قطعاً یکی از حریفان ما در لیگ قهرمانان آسیا از عربستان خواهد بود. ما تنها تیم در لیگ قهرمانان آسیا بودیم که از ۱۲ بازی خود تنها ۳ دیدار را در خانه برگزار کردیم اما با این وجود نتایج درخشانی را کسب کردیم. امیدوارم روابط تغییر پیدا کند و بتوانیم در دیدارهایی که میزبان هستیم در خانه به میدان برویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید