حذف نفت از لیگ قهرمانان را یک ماه قبل پیش‌بینی کرده بودم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۰۸
    کد خبر :134572

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: حذف نفت از لیگ قهرمانان را یک ماه قبل پیش‌بینی کرده بودم.

رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره اینکه گفته شده مالکیت باشگاه نفت از جهانیان گرفته شده، اظهار داشت:‌ همانطور که پیش از این هم گفتم، مالکیت دراختیار مجمع باشگاه نفت است. ما پیش از این گفته بودیم به صورت موقت، یک ماهه به جهانیان مجوز می‌دهیم، در صورتی که بتواند بندهای مطرح شده را اجرایی کند و از باشگاه نفت نامه بیاورد، مالکیت را انتقال می‌دهیم. هفته گذشته یک نامه رسمی به باشگاه زدیم و گفتیم فقط شما را مالک می‌شناسیم.

وی افزود: به باشگاه نفت اعلام کردیم هرگونه نقل و انتقالات با توجه به پروسه قانونی توسط مجمع باید صورت بگیرد و مجمع نفت مالک باشگاه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره اینکه بازیکنان نفت تمرین نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: با وزارت ورزش این موضوع را پیگیری کردم، دوستان در مجمع باید احساس مسئولیت کنند. شانه خالی کردن از بار مسئولیت درست نیست، بازیکنان و کادر فنی هم باید حرفه‌ای کار کنند. قبول دارم آنها مظلوم واقع شده‌اند، اما ما پشت آنها هستیم و موضوع را با هر مرجعی که مرتبط باشد پیگیری می‌کنیم. گفته‌ایم هر کسی که مالک نفت باشد، باید طلب بازیکنان و کادر را پرداخت کند. به عنوان یک مقام علاقمند به ورزش توصیه می‌کنم بازیکنان تمرین خود را دنبال کنند.

به گزارش فارس ،گل‌محمدی در پایان درباره عدم ارسال مدارک باشگاه نفت به AFC و احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: وقتی باشگاه مدارک را ارسال نکند، از لیگ کنار گذاشته می‌شود. من این موضوع را یک ماه پیش، پیش‌بینی کرده بودم، اما خبر رسمی حذف از لیگ قهرمانان را فقط باید فدراسیون اعلام کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید