رضایی: امیدوارم مزد زحماتمان را در مسابقات جهانی بگیریم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۳۰
    کد خبر :134368

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: پس از پایان مسابقات لیگ حدود یک هفته است که تمام نفرات را در اختیار داریم و به انسجام کامل و خوبی رسیده‌ایم.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با فارس، درباره شرایط آزادکاران تیم ملی امید برای حضور در مسابقات جهانی،‌گفت: خوشبختانه پس از پایان مسابقات لیگ حدود یک هفته است که تمام نفرات را در اختیار داریم و به انسجام کامل و خوبی رسیده‌ایم. طی یک اردو و نیمی که پشت سر گذاشته‌ایم با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم اوج تمرینات را در این اردو خواهیم داشت و سپس وارد مرحله تِی‌پِر می‌کردیم تا با ریکاوری و آمادگی مناسب گام به رقابت‌های جهانی بگذاریم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید افزود: تعدادی از کشتی‌گیران به علت حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور مرخصی گرفته‌اند و اردو تا حدودی خلوت شده است. در سال‌های آینده از این نفرات بیشتر خواهید شنید هر چند که تعدادی از آنها سابقه حضور در رده سنی بزرگسالان را داشته‌اند و نتایج خوبی هم کسب کرده‌اند. جوانان با استعداد و با انگیزه‌ای داریم که خیلی خوب تمرین کرده‌اند و در اوج تمرین و فشار هستند که امیدوارم نتایج این زحمات را در مسابقات جهانی بگیریم.

رضایی درباره تعیین تکلیف وزن 70 کیلوگرم گفت: با بررسی‌هایی که انجام شده قرار است این موضوع را هفته آینده در شورای فنی مطرح و تائیدیه آن را بگیریم و هفته آینده ترکیب نهایی تیم امید اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید