آغاز صادرات کیک و بیسکویت ایران به قطر از هفته جاری

    کد خبر :134274

یک شرکت تولید بیسکویت و کیک ایران در حال برنامه ریزی برای ورود به بازار خرده فروشی قطر است.

به گزارش بازتاب به نقل از پایگاه خبری پنینسولا قطر، بزرگترین شرکت تولید شیرینی جات ایران که یکی از بزرگترین ها در خاورمیانه نیز به شمار می رود، در حال برنامه ریزی برای ورود به بازار خرده فروشی قطر است. این گروه صنعتی غذایی که حجم مبادلات تجاری سالانه آن به حدود 5 میلیارد دلار می رسد در حال برنامه ریزی برای احداث یک کارخانه در قطر است.

این شرکت که بیش از 1000 نوع محصول در سبد تولید خود دارد، یک مطالعه 4 ماهه در مورد بازار قطر انجام داده که نتایج امیدوار کننده ای داشته است.

مدیر صادرات خاورمیانه شرکت مذکور در این باره گفت: «ما مطالعه ای در مورد بازار قطر انجام داده ایم و خوشبختانه تقاضا برای محصولات ایرانی در این کشور وجود دارد. مردم قطر علاقمند به خرید محصولات تولیدی ایران هستند.»

وی افزود: «به محض اینکه ما بازخورد درستی از این بازار ( در باره اینکه تقاضا برای کدام محصول بیشتر وجود دارد) دریافت کنیم، برنامه آینده ما ایجاد یک کارخانه کوچک برای قطر است.»

این مطالعه برای سنجش ترجیحات مصرف کننده و پی بردن به این موضوع انجام شده که کدام یک از محصولات شرکت تقاضای بیشتری در بازار قطر خواهد داشت.

به گفته مدیر صادرات خاورمیانه شرکت، محصولاتی که قرار است این هفته در بازار قطر عرضه شود عمدتا شامل کیک و شیرینی خواهد بود. ما انتظار داریم در ماه نوامبر محصولاتمان در فروشگاه های زنجیره ای لولو و المیرا عرضه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید