آزادسازی بخشی از ساحل بابلسر توسط دانشگاه

    کد خبر :134110

مدیر دفتر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه مازندران گفت: دانشگاه مازندران با انجام پروژه دیوارکشی و احداث خیابان مجاور پردیس دانشگاه از حداقل 2.5 هکتار از اراضی خود به نفع مردم باقرتنگه عقب نشینی کرد.

مجید حق پناه در مراسم افتتاح دیوارکشی و خیابان احداث شده پردیس دانشگاه مازندران در بابلسر گفت: از سی سال گذشته که قرار شد پردیس دانشگاه مازندران در منطقه باقرتنگه مستقر شود، با توجه به اینکه این زمین به عنوان مرتع مردمان منطقه مورد استفاده قرار می‌گرفت، از همان زمان مقرر شد که راهی برای تردد مردم باقرتنگه به سمت دریا احداث شود تا راه دسترسی آنان بسته نشود .

حق پناه گفت: خوشبختانه در ۳۰ سال گذشته این کارها به تدریج انجام شد تا امروز که مرحله آخر آن به اتمام رسید و دانشگاه از حداقل 2.5 هکتار از اراضی خود به نفع مردم باقرتنگه عقب نشینی کرد .

مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه در مورد هزینه‌ها و اقدامات انجام شده اظهار کرد: حدود ۹۰۰ میلیون اعتبار ریالی برای دیوارکشی هزینه شده و امروز اگر خود مردم و شورای باقرتنگه همت کنند، راه دسترسی شان برقرار خواهد شد .

وی بیان کرد: راه ارتباطی مردم به دریا قطع شده بود و طی توافقی که بین دانشگاه و اهالی منطقه انجام شد، تعهد شده بود که این مسیر ایجاد ولی به طول انجامید و بحث اعتبار نیز مطرح بود .

حق پناه خاطرنشان کرد: طی سنوات اخیر دانشگاه عقب نشینی داشته و برای این عقب نشینی ۹۰۰ میلیون تومان برای احداث خیابان و دیوار بتن مسلح هزینه مستقیم کرده است که در دو مرحله انجام شد و امروز افتتاح گردید .

مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی دانشگاه به تعهدات شهرداری و سایر مسئولان نیز اشاره کرد و افزود: آسفالت این خیابان در تعهد شهرداری است که در آینده نزدیک تحقق پیدا خواهد کرد و این آرزوی دیرینه مردم باقرتنگه به واقعیت خواهد پیوست و در بحث ترافیکی درون شهری هم کمک شایانی خواهد کرد و این مسیر به شهر بهنمیر وصل خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید