کشف راز قتل زن 32 ساله پس از 37 سال

  • حوادث
  • یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۹:۳۲
    کد خبر :133927

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: با کشف بقایای جسدی مجهول‌الهویه در یکی از قنات‌های بوئین‌زهرا راز قتل زن ۳۲ساله‌ای که ۳۷ سال پیش به قتل رسیده بود، کشف شد.

تسنیم: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آرش مرادی اظهار داشت: مأموران انتظامی و پلیس آگاهی بوئین‌زهرا پس از اظهارات مرد کشاورزی مبنی بر مشاهده استخوان‌های یک انسان هنگام لایروبی و احیای چاه قنات قدیمی در اراضی کشاورزی، بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه با حضور مأموران و مقام قضائی در محل، بقایای جسد جمع‌آوری و پرونده اولیه در این زمینه تشکیل شد، بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش خود را برای شناسایی جسد مجهول الهویه آغاز کردند و در تحقیق‌های اولیه از افراد قدیمی روستای محل کشف جسد، سرنخ‌هایی از مفقودی زنی متأهل و 32ساله در سال 59 به دست آمد.

سرهنگ مرادی ادامه داد: پس از مفقودی زن یادشده در سال 59 و راهنمایی و همکاری شاهدان مبنی بر قتل وی توسط همسر و رها کردن جسد در قنات، تلاش غواصان جهت جست‌وجوی جسد به‌علت زیاد بودن آب در آن زمان بی‌نتیجه ماند.

به‌گفته رئیس پلیس آگاهی استان قزوین در سال 59 همسر زن مفقودشده به‌اتهام قتل و با صدور حکم دادگاه روانه زندان و پس از تحمل چند سال حبس آزاد می‌شود و در سال 80 نیز فوت می‌کند.

سرهنگ مرادی به تکمیل تحقیقات پلیس در این رابطه اشاره کرد و افزود: بقایای جسد کشف‌شده که به‌علت وجود اختلاف بر سر املاک کشاورزی و توسط همسرش روی داده بود، تحویل خانواده‌اش شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید