کواکبیان در صحن علنی مجلس: یا روحانی اصولگرا شده و یا اصولگرایان اصلاح‌طلب شده‌اند

    کد خبر :133871

عضو فراکیسیون امید مجلس با اشاره به سخنان نمایندگان اصولگرای مجلس در موافقت با منصور غلامی گفت: یا آقای روحانی اصولگرا شده و یا اصولگرایان اصلاح‌طلب شده‌اند.
مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان نمایندگان اصولگرای مجلس در موافقت با منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: عزیزان اصولگرا جایشان را به اصلاح‌طلبان داده بودند یا آقای روحانی اصولگرا شده است و یا اصولگرایان اصلاح‌طلب شده‌اند.

به گزارش فارس، عضو فراکیسیون امید مجلس شورای اسلامی در اخطار خود اظهار داشت: اصل 71 قانون اساسی به صراحت می‌گوید که مجلس شورای اسلامی در همه امور کشور می‌تواند قانون‌گذاری کند. اما امروز آنچه رخ داده این است که یک هم‌وطن زرتشتی سه ماه از ورود به شورای شهر منع شده است. خوهش من این است که موضوع را از طریق تعامل با شورای نگهبان حل کنید. چرا که در غیر این صورت مجلس از حیز انتفاع می‌افتد.

بنابراین گزارش علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ گفت: طبق قانون مصوبات مجلس باید از کانال شورای نگهبان بگذرد اما صحبت ما این است که هر اقدامی باید از طریق کانال خود انجام شود و موضوع حضور یک نماینده اقلیت در شوراهای اسلامی یک موضوع علمی است که باید در جایگاه خود بحث شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید