ماجرای «سپنتا نیکنام» به مناظره کشید/ عباس نبوی آماده مناظره با مجید انصاری

    کد خبر :133700

مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه تربیت مدرس برای مناظره با مجید انصاری درباره موضوع سپنتا نیکنام اعلام آمادگی کرد.
حجت الاسلام سیدعباس نبوی ضمن اعلام آمادگی برای مناظره با حجت الاسلام مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره موضوع «سپنتا نیکنام» منتخب زرتشتی مردم یزد در شورای شهر، اظهار کرد: چون این بحث و نظر شورای نگهبان درباره آن را دارای پشتوانه‌های فقهی و حقوقی خیلی مفصلی دیدم، اعلام آمادگی کردم تا با آقای انصاری مناظره‌ای داشته باشم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این موضوع، در هزار سال گذشته ما بارها مطرح شده و بحث جدیدی نیست و نظر شورای نگهبان درباره آن، نظر موجهی است البته جزئیات اجرایی کار، جای بحث و نقد دارد اما اصل نظر شورای نگهبان، موجه است.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: آقای انصاری برای این مناظره اعلام آمادگی کرده بود و البته آقای کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان نیز بیان کرده بود که شورای نگهبان در چنین آرایی، مناظره‌ای انجام نمی‌دهد اما اگر قرار است این موضوع ادامه پیدا کند، من آمادگی دارم با آقای انصاری مناظره‌ای داشته باشم.

پیش از این مجید انصاری با انتشار عکس‌نوشتی درباره نظر امام خمینی‌ (ره) نسبت به جامعه زرتشتیان ایران در صفحه اینستاگرامش، برای مناظره یکی از اعضای شورای نگهبان درباره سپنتا نیکنام اعلام آمادگی کرده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید