دستگیری خواننده مشهور رپ/ او غیراز تجاوز به دختر 16 ساله،دختران دیگری را هم اغفال کرده

  • حوادث
  • یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۳۴
    کد خبر :133370

غروب 26 مهر امسال مردی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از مفقود شدن دختر 16ساله‌اش خبر داد .

وی گفت: «نازنین امروز بدون اطلاع من و مادرش از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. او تلفن همراه ندارد و برای همین از سرنوشتش هیچ اطلاعی نداریم. قبلا هم یک‌بار سابقه فرار از خانه داشت و این بار هم 600 هزار تومان پول همراهش بود.»

ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و حتی تعدادی جسد هم به شاکی نشان دادند، اما هیچ کدام متعلق به نازنین نبود. سرانجام هفت روز بعد، شاکی همراه نازنین به کلانتری مراجعه کرد و گفت، دخترش در این مدت در دام سیاه یک خواننده رپ مشهور گرفتار شده بود.

پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و نازنین به قاضی گفت: «دوستانم همیشه در مدرسه از صدایم تعریف می‌کردند و می‌گفتند می‌توانم خواننده خوبی شوم. یکی از آنها شماره یکی از خواننده‌های رپ مشهور به نام حمید را داشت و آن را به من داد. چون خودم تلفن همراه نداشتم با تلفن مادرم با حمید تماس گرفتم و نمونه کارم را برایش فرستادم. او هم گفت صدای خوبی دارم و می‌تواند خیلی زود برایم کار پیدا کند.»

نازنین ادامه داد: «سه ماه بعد به دلیل مشکلاتی که داشتم، بدون اطلاع پدر و مادرم از خانه بیرون آمدم و با حمید تماس گرفتم. او دنبالم آمد و مرا سوار ماشینش کرد. اول فکر کردم قرار است به استودیوی ضبط موسیقی‌اش برویم، اما او مرا به خانه‌اش برد و در را هم قفل کرد. داخل اتاقش تعدادی ارگ و وسیله موسیقی داشت. از من تست آهنگ گرفت و گفت می‌تواند خیلی زود برایم کار پیدا کند. دیروقت شده بود و من جایی برای ماندن نداشتم، برای همین مجبور شدم در خانه حمید بمانم، اما نیمه شب حمید به زور مرا به اتاقش برد و مورد آزار و اذیت قرار داد. من از شدت ناراحتی به گریه افتادم، اما او گفت اگر ابروها و موهایم را رنگ کنم، کسی مرا نمی‌شناسد!»

دختر دبیرستانی درباره چگونگی رها شدنش از دام سیاه متهم گفت: «روز بعد قرار شد مرا به یکی از دوستانش معرفی کند تا بتوانم در استودیوی موسیقی او کار کنم و شب هم همانجا بخوابم. یک تلفن همراه خریدم و به تنهایی به آدرسی که داده بود، رفتم، اما هرچقدر منتظر ماندم، حمید نیامد. او دو ساعت بعد به من زنگ زد و گفت نامزدش آمده و اگر از ارتباط ما چیزی بفهمد، خیلی برایش بد می‌شود و هر وقت پول جور کردم برایم خانه می‌گیرد. من نمی‌دانستم باید چه کار کنم برای همین به سمت خانه‌مان حرکت کردم، اما در مسیر با یک آرایشگر آشنا شدم. او گفت زنی تنها را می‌شناسد و می‌تواند مرا به او معرفی کند. دو سه روز نزد آن زن ماندم، اما عذرم را خواست. دیگر هیچ راهی نداشتم. به خانه دوستم رفتم و با صحبت‌های او مجاب شدم به پدر و مادرم زنگ بزنم و از ماجرا باخبرشان کنم.»

با ثبت این اظهارات، تحقیقات درباره حمید آغاز و مشخص شد او از آهنگسازها و خواننده‌های مشهور رپ است و پیش از این با چند خواننده رپ دیگر هم همکاری داشته و آلبوم منتشر کرده است. همچنین شاکی مدعی شده، همکلاسی‌اش چند دختر دیگر را هم برای خوانندگی به متهم معرفی کرده بود. در پایان جلسه تحقیق، رئیس شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران دستور دستگیری این خواننده رپ را صادر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید