جلسه مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی نیرو و علوم

    کد خبر :133122

رئیس جمهور در دفاع از وزرای پیشنهادی علوم و نیرو در صحن علنی تاکید کرد: آنچه وعده من با ملت ایران بوده، به حول و قوه الهی و به شرط حیات ادامه خواهد داشت.

جلسه علنی امروز (یکشنبه 7 آبان) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست دکتر علی لاریجانی و راس ساعت 8 و 8 دقیقه برای بررسی برنامه پیشنهادی رضا اردکانیان و منصور غلامی وزرای پیشنهادی نیرو و علوم،تحقیقات و فناوری آغاز شد.

رئیس جمهور وارد صحن علنی مجلس شد

حسن روحانی رئیس جمهور دولت دوازدهم دقایقی پیش به منظور دفاع از غلامی و اردکانیان وزرای پیشنهادی علوم و نیرو وارد صحن علنی مجلس شد.

لازم به ذکر است اسحاق جهانگیری معاون اول، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، حسینعلی امیری معاونت پارلمانی رئیس جمهور، محمدجوادظریف وزیر امور خارجه و محمود علوی وزیر اطلاعات رئیس جمهور را برای حضور در مجلس همراهی کردند.

روحانی: معامله‌ای بر سر دانشگاه نخواهم کرد

حسن روحانی که در جلسه علنی امروز (یکشنبه 7 آبان) مجلس شورای اسلامی برای دفاع از منضور غلامی و رضا اردکانیان وزرای پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو در مجلس حاضر شده، نطق خود را آغاز کرد.

وی در بخشی از سخنان خود درباره وزیر علوم گفت: من بر سر دانشگاه، آزادی دانشگاه، فضای دانشگاه، امنیت دانشجویان و آینده دانشجویان، خطی را که دولت از ابتدا اعلام کرده، ادامه خواهم داد و با هیچکس معامله نکرده و نخواهم کرد.

روحانی افزود: آنچه وعده من با ملت ایران بوده، به حول و قوه الهی و به شرط حیات ادامه خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید