سن و سال بی معنا

قسمت 38 «هزار داستان» با محمدرضا علیمردانی

    کد خبر :133024

محمدرضا علیمردانی بازیگر، صداپیشه و خواننده امشب (شنبه ۶ آبان ماه) در سی‌وهشتمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» به گفت‌وگو با زن‌ها و مرد سالخورده‌ای می‌نشیند که سن شناسنامه‌ای جلودارشان نیست.

سی‌وهشتمین قسمت از برنامه هزار داستان که با اجرای محمدرضا علیمردانی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به گفت‌وگو با چند زن و یک مرد سالخورده اختصاص دارد که سن و سال شناسنامه‌ای برایشان مفهومی ندارد و کارهای عجیبی می‌کنند.

محمدرضا علیمردانی صداپیشه، خواننده و بازیگر است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری است و تا کنون به عنوان دوبلور بسیاری از انیمیشن‌ها فعالیت داشته‌است.

علیمردانی از بدو تولد دچار بیماری ارثی لارنژیت بوده و تا ۱۴ سالگی توان حرف زدن نداشته‌است. خود او در این باره می‌گوید در حالی‌که پزشکان از درمان وی ناامید شده بودند، با مطالعه سرگذشت مشابه یک قاری مصری با یک درمان سنتی مصری آشنا می‌شود و بعد از یک ماه سکوت مطلق، درمان می‌شود.

او فعالیت هنری خود را با بازیگری آغاز کرده‌است و تا کنون در بیش از ۴۰ کار تصویری حضور داشته و تا کنون به عنوان صداپیشه به جای بسیاری از شخصیت‌های مطرح کارتونی و سینمایی ایفای نقش کرده است که از این بین می‌توان به نقش شیطان در مجموعه تلویزیونی سقوط یک فرشته، راوی انیمیشن‌های حیات وحش و دیرین دیرین و پویانمایی گورداله و پندانه و نقش قیطون خان در برنامه کودک و نوجوان رنگین کمان (شبکه تهران) اشاره کرد. او همچنین مدیر دوبلاژ انیمیشن رستم و سهراب، مبارک و صداپیشه یکی از عروسک های جدید «خندوانه» به نام غنچه نیز بوده‌است.

علیمردانی در سال ۱۳۷۰ بازیگری را به شکل آکادمیک آموخت و در سال ۱۳۷۴ رسماً وارد عرصهٔ تئاتر شد. او همچنین در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی به ایفای نقش پرداخته که از مشهورترین آنها می‌توان به سریال‌های پایتخت ۴، مامور بدرقه، قرعه و… و فیلم سینمایی هفت ماهگی اشاره کرد.

فصل دوم برنامه پرمخاطب «هزار داستان» همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت ۲۳ به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات ۳ بامداد، ۱۱ صبح، ۱۷ عصر بازپخش می‌شود.

محمدرضا شهیدی‌فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: نویسنده: نرگس فتحی، مدیر تولید: رایموند رسولی، ناظر کیفی: حامد عبدوس، جانشین تولید: علی حصاری، دکور: فرزام انصار، تدوین: مجید عاشقی، پشتیبانی فنی: مهنوش فرهمند، طراح نور: حسین حاتمی، مدیر تصویربرداری: رضا نمازی، صدابردار: مسعود دادگری – سعید احمدی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رعنا رعنایی مهر، موسیقی تیتراژ: علیرضا افکاری، تنظیم، میکس، مسترینگ: سعید زمانی، چهره پرداز: مینا بادامی، هماهنگی میزبان‌ها: زهره پارسا، هماهنگی سوژه‌ها: محیا پارسا، هماهنگی مهمان‌ها: امیر مسعود توسلی نیا، مستند: آرش یزدانی – مهران فردپور – علی اصغر حسنی روزبهانی – هانا حواری نسب، عکس: نازی خوش اخلاق، روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: نفیسه موسوی‌زاده.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید