آتش سوزی پالایشگاه تهران، خللی در تامین بنزین کشور ایجاد نکرده است

    کد خبر :132971

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: آتش سوزی پالایشگاه تهران تاثیری در فرایند تحویل بنزین این واحد نداشته و هیچ وقفه ای به وجود نیاورده است.

در آتش سوزی در برج تقطیر یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران که عصر روز جمعه (پنجم آبان) روی داد، 6 نفر از کارکنان این واحد پالایشگاهی جان باختند و 2 نفر نیز به شدت مصدوم شدند.
این حادثه آتش سوزی در یکی از واحدهای دست تعمیر این پالایشگاه و بر اثر نشت مواد نفتی رخ داد.
منصور ریاحی امروز (شنبه) در حاشیه برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، درباره میزان مصرف بنزین در کشور گفت: از ابتدای امسال تاکنون (221 روز ابتدای سال 96) به طور میانگین روزانه 81.3 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 7.9 درصد رشد داشته است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی یادآور شد: با توجه به رشد سفرهای برون شهری در تعطیلات تابستانی امسال، میزان مصرف بنزین رشد زیادی داشته اما با این وجود، روند توزیع سوخت به خوبی مدیریت شده و کمبودی به وجود نیامده است.
به گزارش ایرنا، امسال 10 گروه اصلی و پنج گروه فرعی در مساحتی بیش از 13 هزار متر مربع شامل 100 ماهنامه، 54 هفته‌نامه، 30 دوهفته ‌نامه،20 دوماهنامه، 52 فصلنامه، بیش از 115 رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، 70 رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی) و بیش از 60 روزنامه و موسسه مطبوعاتی در بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها حضور دارند.
همچنین بیش از 80 رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، 80 رسانه فرهنگی و هنری، بیش از 80 غرفه در گروه تخصصی، 30 غرفه در گروه خانواده و 20 غرفه در گروه دین و اندیشه در این رویداد بزرگ رسانه ای حضور دارند.
امسال همچنین علاوه بر ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی، بیش از 55 رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود یکهزار متر مربع در نمایشگاه حضور یافته اند.
در نمایشگاه امسال علاوه بر حضور مهمانان داخلی و اصحاب رسانه کشور، روزنامه نگارانی از چهار قاره جهان به نمایشگاه مطبوعات می آیند.
همچنین همزمان با برگزاری نمایشگاه مطبوعات، 20 سخنرانی در بخش بین الملل به همت اداره کل رسانه های خارجی وزارت ارشاد همراه با سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی با حضور میهمانان و روسای مقیم دفاتر رسانه های خارجی از 13 کشور جهان در بخش بین الملل نمایشگاه برگزار خواهد شد.
تمامی امور اجرایی بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از پیش ثبت نام تا جانمایی غرفه ها و رسانه ها بصورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام شده است.
بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تا 12 آبان ماه همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) میزبان بازدید کنندگان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید