دختران قایقران در انتظار تصمیم سرنوشت ساز وزیر

  • ورزشی
  • شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۱۰
    کد خبر :132704

بانوی ملی پوش قایقرانی گفت: اگر یک اشتباه کوچک از سوی مربی رومانیایی رخ داده باشد، بی جهت آن را بزرگ کردند.
به گزارش ورزش سه، در حالی فدراسیون قایقرانی تصمیم گرفته با مربی رومانیایی تیم ملی رویینگ در بخش بانوان قطع همکاری کند، پاروزنان به ادامه همکاری «جیوگانیک» اصرار دارند.

مهسا جاور که توانست در مسابقات قهرمانی رویینگ آسیا در چین به مدال طلا دست پیدا کند، جزو نفراتی بود که زیر نامه قایقرانان به وزیر ورزش برای فراهم کردن شرایط ادامه همکاری با مربی رومانیایی را امضا کرد.

جاور که اهداف بزرگی برای حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ دارد،‌ در این باره به “ورزش سه” گفت: امسال توانستیم با جیوگانیک به نتایجی در مسابقات قهرمانی آسیا برسیم که بی نظیر بود. او توانسته سطح تیم ملی رویینگ را بالا ببرد و به همین دلیل ورزشکاران هم از کار کردن با او راضی هستند. حالا شرایطی رخ داده که فدراسیون تصمیم به قطع همکاری با این مربی گرفته است. آنطور که گفته اند این مربی فقط می تواند در بخش آقایان به کارش ادامه دهد؛ اگرچه من بعید می دانم جیوگانیک در این شرایط دیگر به ایران بازگردد.

وی درباره اینکه چه اتفاقاتی در مسابقات قهرمانی آسیا رخ داده بود که باعث ایجاد حساسیت درباره مربی رومانیایی شد، افزود: تا جایی که من بودم و دیدم، هیچ اتفاق خاصی رخ نداده بود. البته وقتی یک فرد خارجی در ایران کار می کند، زمان می برد تا با فرهنگ و قوانین کشور ما آشنا شود. با این حال اگر هم یک اشتباه کوچک رخ داده باشد، بی جهت آن را بزرگ کردند.

قهرمان رویینگ آسیا همچنین با اشاره به نامه ملی پوشان به وزیر ورزش تصریح کرد: ما از آقای وزیر خواستیم که شرایط ادامه همکاری با این مربی در ایران فراهم شود. امیدوارم با تدبیر سلطانی فر این اتفاق بیفتد تا ما به نتایج خوبی در بازی های آسیایی برسیم.

جاور در پایان گفت: همین که ۳۰ نفر از ملی پوشان از سراسر ایران برای بدرقه جیوگانیک در تهران حاضر شدند، خودش نشان دهنده محبوبیت بالای این مربی بین ورزشکاران است. بدون شک با ادامه حضور او می توانیم به نتایج بهتری در بازی های آسیایی برسیم که از اهمیت بالایی هم برخوردار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید