جزییات جدید درباره دیوارکشی در اطراف مجلس

    کد خبر :132160

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در واکنش به صحبت‌های نعمتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: شورای شهر در جریان مجوز دیوار کشی ساختمان قدیم مجلس نبوده و اگر دوستان مجوزی در این بخش دارند آن را منتشر کنند.

محمد سالاری اظهار کرد: بعد از جلسه اعضای شورای شهر تهران با آقای لاریجانی – رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص دیوار کشی در مقابل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی و همچنین مسدود شدن خیابان مردم اتفاق خاصی نیفتاده است و سوالات همچنان باقی است.

وی گفت: البته قرار است مواردی که در جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح شد از طریق هیئت رئیسه شورا و به ویژه آقای محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران پیگیری شود.

سالاری در واکنش به صحبت‌های بهروز نعمتی سخنگوی هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص دیوارکشی مقابل ساختمان قدیم مجلس و مسدود کردن خیابان مردم که عنوان شده مجلس مجوز این کار داشته است، اظهار کرد: در این خصوص هیچ مجوزی داده نشده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ادامه داد: آقای نعمتی بیان کرده که محدوده‌ای که مسدود شده، خیابان بین ساختمان‌های مجلس است که مجوز‌های آن اخذ شده و عوارض آن هم به شهرداری پرداخت شده است که قطعا ما این موضوع را از طریق شهرداری پیگیری خواهیم کرد چرا که شورای به هیچ عنوان در جریان این اقدام نبوده و بلکه مخالف آن هم هست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید