تعدیل تعرفه ها تنها راه جلوگیری از شکست طرح تحول سلامت

    کد خبر :132111

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه موانع اقتصادی بسیاری در مسیر اجرای طرح تحول سلامت وجود دارد، تعدیل تعرفه‌ها را تنها راهکار ممانعت از توقف اجرای این طرح دانست.
به گزارش  مهر، احمد حمزه افزایش تعرفه‌های پزشکی را ناشی از موانع اقتصادی ایجاد شده در مسیر اجرای طرح تحول سلامت دانست و گفت: واقعیت این است که تعرفه‌های پزشکی بعد از اجرای طرح تحول سلامت، افزایش زیادی داشت، که دلیل آن، وجود موانع اقتصادی بوده، که در روند اجرای این طرح مهم ایجاد شده است و تداوم این امر می‌تواند عاملی در جهت توقف طرح تحول سلامت شود.

وی با تاکید بر اینکه تعدیل تعرفه‌های پزشکی راهکار ممانعت از توقف اجرای طرح تحول سلامت است، افزود: هم‌اکنون تعرفه‌های پزشکی فاصله زیادی تا واقعی شدن دارد و اگر بخواهیم تعرفه‌ها را کاهش دهیم، باید یک گام رو به عقب برگردیم.

حمزه اظهار کرد: در این شرایط همکاران پزشک باید با صعه صدر در جهت پیشبرد اهداف تعیین‌ شده در طرح تحول سلامت، همکاری کنند، تا بعد از اجرای این طرح، بتوانیم تعرفه‌ها را به سمت حقیقی شدن سوق دهیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پاسخ به اینکه بررسی تعرفه‌های متخصصان بیهوشی در بین سوالات مطرح شده در نشست کمیسیون متبوعش با وزیر بهداشت بوده، یادآورشد: پیگیری وضعیت جامعه متخصصان بیهوشی هنوز به نتیجه نرسیده است، ضمن اینکه سوال نمایندگان حاضر در جلسه کمیسیون بهداشت از وزیر، پیرامون موضوعات دیگری بود/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید