علیپور: تا سه فصل دیگر در پرسپولیس هستم

  • ورزشی
  • جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۲۵
    کد خبر :131912

مهاجم گلزن تیم پرسپولیس هفته پیش معافیت تحصیلی خود را گرفته و تا 3 فصل دیگر در پرسپولیس خواهد ماند.
به گزارش ورزش سه، علی علیپورکه گل پیروزی بخش سرخ ها در دربی 85 را به ثمر رساند، شب گذشته در برنامه شب های فوتبالی حاضر شد و در مقایسه دو گلش در شهرآورد پایتخت گفت:«آن سال اولین دربی‌ام را تجربه می‌کردم و پاس گل را هم هادی داد و بسیار لذت بخش بود. در این بازی هم تلاش همه بازیکنان بود که موفق شدم پنالتی را گل کنم.»

او در خصوص محرومیت طارمی نیز نکاتی را بیان کرد:« در این شکی نیست که مهدی بهترین بازیکن فوتبال ایران است و متاسفانه همچین مشکلی برای او پیش آمد و امیدوارم هرچه سریعتر مشکلش حل شود. پس از بازگشتش هم ما ملزم هستیم در تمرینات تلاش کنیم و نظر کادرفنی را جلب کنیم و در زمین بهترین عملکرد را داشته باشیم.»

آقای گل پرسپولیس در لیگ هفدهم، در پاسخ به این سوال که آیا هدفش آقای گلی است گفت:« اگر نگویم آرزویم آقای گلی است دروغ گفته ام اما فکرم را معطوف این موضوع نمیکنم. در پرسپولیس نمی‌شود خودخواه بود و اگر بازیکنی در موقعیت بهتر باشد، من حتما به او پاس میدهم.»

علیپور هدف خود را اینطور بیان کرد:« هر بازیکنی آرزویی دارد اما هدفم این اسنت که در لیگ اسپانیا بازی کنم. رئالی هستم و امیدوارم به این هدف برسم.»

او درباره موضوع سربازی و پیوستن به تراکتورسازی هم گفت:« من دانشجو هستم و معافیت تحصیلی دارم اما تنها 6 ماه از این معافیت مانده بود و چند هفته پیش رفتم و معافیت دو و نیم ساله را گرفتم و تا 3 سال دیگر در پرسپولیس هستم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید