خبرنگاران دهه هفتادی و تریبونی به وسعت صدای رسای نسل جوان

  • سیاسی
  • جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ ۹:۱۴
    کد خبر :131715

یک دورهمی خودمانی و صمیمی، یک ضیافت دوستانه و یک گردهمایی بزرگ از جماعتی که روز را به شب نمی رسانند مگر با خبر و شب را به صبح نمی رسانند مگر با دغدغه مردمی که هم مخاطبشان هستند و هم موکلشان؛ اینها توصیف من از نمایشگاه مطبوعات است، نمایشگاهی که اهالی رسانه و مردم دورهم جمع می شوند، می گویند و می شنوند تا خبرنگاران واسطه ای باشند میان مردم و مسوولان.

نمایشگاه مطبوعات از امروز در مصلای حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد، تقریبا همه رسانه ها به احترام مردم هستند و آنها هم که غیبت کرده اند توفیق هم صحبتی رو در رو با مردم را از دست داده اند. مجموعه خبرگزاری برنا هم در این نمایشگاه، به سان سال های گذشته حضور دارد تا میزبان شما در این دورهمی، ضیافت و گردهمایی باشند.

امسال تلاش کردیم متفاوت از سال قبل باشیم، نخست، به نام جوانان، اعضای دهه هفتادی خبرگزاری، اعم از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران را به عنوان مسوولان غرفه راهی نمایشگاه کردیم تا صدای رسای نسل جوان باشیم، تریبونی در نظر گرفتیم تا منعکس کننده صدای مردم به ویژه جوانان باشد. نمایشگاه عکسی از رویداد بزرگ سال ۹۶ ( حماسه بزرگ ۲۹ اردیبهشت) از زاویه جوانان برگزار کردیم، در کنار این نمایشگاه هم تلاش کردیم شش رویداد بزرگ یک سال گذشته ( درگذشت آیت اله هاشمی، حادثه پلاسکو، صعود تیم ملی فوتبال به جامجهانی، درخشش بانوان ورزشکار در رقابت های جهانی، تداوم ریاست جمهوری حسن روحانی و تشکیل دولت دوازدهم) را با تک عکس به تصویر کشیم. تحریریه کوچکی در بخشی از غرفه تشکیل دادیم تا میهمانمان با روند کار خبرگزاری آشنا شوند، تلویزیون بزرگی تولیدات تصویری برنا در یک سال گذشته را به تصویر خواهد کشید و بخش هایی به میهمانان اختصاص یافته تا گفتگوهای احتمالی انجام شود.

ما امسال هم به مردم سلام می کنیم و امیدواریم مردم هم ما را در این دورهمی صمیمانه تنها نگذارند و میهمان ما باشند در نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید