حذف دو بانوی کاراته کای تیم جوانان

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۲۵
    کد خبر :131405

روز دوم از رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با شکست و حذف دو عضو تیم بانوان ایران در رده جوانان آغاز شد.
به گزارش مهر به اسپانیا، امروز پنجشنبه چهارم آبان ماه در روز دوم از دهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان، کاراته کاها در بخش جوانان و در هر دو رده بانوان و آقایان به روی تاتامی می روند.

در رقابتهای نوبت صبح اوزان ۴۸- و ۵۳- کیلوگرم رده دختران به دیدار رقبای خود رفتند که هر دو نماینده ایران با شکست برابر رقبای خود از جدول مسابقات حذف شدند. لیلا برجعلی در وزن۴۸- کیلوگرم دور نخست برابر «چلی لیدون» از انگلستان به تساوی یک بر یک دست یافت که در نهایت با قانون سنشو (امتیاز اول) بازنده شد. رقیب انگلیسی هم دور سوم باخت تا برجعلی از دور مسابقات کنار برود.

فاطمه سعادتی در وزن ۵۳- کیلوگرم در اولین دیدار خود به مصاف«آروس استیلدو» از شیلی رفت و در نهایت دو کاراته کا بدون کسب امتیاز به کار خود پایان دادند و نماینده کشورمان با رای داوران بازنده شد. شکست رقیب در مبارزه بعدی برابر ترکیه، موجبات حذف سعادتی را فراهم کرد.

در ادامه این مسابقات و از ساعت ۱۲ به وقت محلی (۱۴/۳۰ به وقت تهران)، کاراته کاهای پسران به روی تاتامی می روند که در وزن ۵۵- کیلوگرم مرتضی نعمتی دور نخست با «جوزه خاویر » از پرتقال پیکار می کند.وی در صورت برتری باید با «شریف الدین اف» از روسیه مبارزه می کند. قاسم خوبرو در وزن ۶۱- کیلوگرن در اولین پیکار خود «تالر» از اسلوونی را پیش رو دارد و سپس با برنده فیلیپین و مراکش پیکار می کند.

این دوره از مسابقات با حضور ۱۷۱۰ کاراته کا از ۱۰۹ کشور جهان به میزبانی اسپانیا در سالن «سانتیاگو مارتین» شهر تنریف جریان دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید