قاتل 10 نفر اعدام شد

  • حوادث
  • پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۱۸
    کد خبر :131321

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: «حکم این جنایتکار، پس ازتأیید نهایی و طی تشریفات قانونی مربوطه، سحرگاه چهارشنبه در محل ارتکاب جرم، با حضور مسئولان قضایی استان، اولیای دم و مردم شهرستان فهرج به اجرا درآمد.»

داماد کینه جوی اهل «فهرج» که به‌دنبال اختلاف‌های شدید خانوادگی و در انتقامی سخت، 10 نفر از اعضای خانواده و بستگان همسرش و تعدادی از همسایگان آنها را به رگبار گلوله بسته بود، سحرگاه دیروز در حضور مسئولان قضایی استان کرمان، اولیای دم و مردم این شهرستان به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش «ایران»، «شهروز» 26 ساله، ساعت 5 عصر دوم دی سال گذشته با در دست داشتن اسلحه کلاشنیکف به خانه پدر همسرش –شوهرخاله‌اش- حمله کرد و پس از کشتن پدرزنش، به داخل اتاق دوید و همه حاضران به غیراز همسرش را به رگبار بست. او در این قتل عام علاوه بر خانواده همسرش، چند نفر از همسایگان و نزدیکان آنها را که برای عیادت مادر همسرش آمده بودند را نیز به گلوله بست. قاتل برای اینکه داغ همسر جوانش را سنگین‌تر کند دراوج ناجوانمردی، دختر بچه 7 ساله برادرزنش که از ترس زیر تخت پنهان شده بود را نیز بیرون کشید و با شلیکی به زندگی او نیز پایان داد. در این قتل عام خونین، 10 نفر کشته و 4 نفر نیز مجروح شدند. قاتل پیش از فرار با نشانه رفتن اسلحه به سمت همسرش گفت: «تو را زنده گذاشتم تا با یادآوری صحنه پر پر شدن عزیزانت همیشه زجربکشی!»

قاتل حرفه‌ای که سابقه کیفری و زندان داشت، پس از ارتکاب جنایت هولناکش به شهرستان ایرانشهر گریخت اما پس از چند روز مخفیگاهش توسط پلیس شناسایی و سرانجام درجریان درگیری مسلحانه، با شلیک پلیس زمینگیر و دستگیر شد. با توجه به حساسیت فوق‌العاده پرونده، کیفر خواست مربوطه در کمترین زمان صادر و محاکمه مرد جوان جنایتکاردروقت ویژه و خارج از نوبت برگزار شد. اما از آنجا که تعداد اولیای دم زیاد بود، دادرسی کمی با تأخیر ادامه یافت و سرانجام خرداد امسال، قضات با توجه به درخواست خانواده قربانیان و مدارک و شواهد موجود در پرونده، عامل جنایت را به اتهام 10 مورد قتل به 10 بار قصاص نفس-اعدام- محکوم کردند.

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: «حکم این جنایتکار، پس ازتأیید نهایی و طی تشریفات قانونی مربوطه، سحرگاه چهارشنبه در محل ارتکاب جرم، با حضور مسئولان قضایی استان، اولیای دم و مردم شهرستان فهرج به اجرا درآمد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید