پایانه مرزی مهران آماده پذیرش زائران اربعین

    کد خبر :131254

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر اینکه گیت‌های پایانه مرزی مهران آماده پذیرش زائران اربعین حسینی (ع) هستند گفت: زائران فقط در صورت داشتن روادید به مرز مهران مراجعه کنند.
سردار نورعلی یاری اظهار داشت: بر اساس سهمیه بندی‌های صورت گرفته توسط ستاد اربعین، تنها 13 استان مجاز به تردد از مرز مهران برای حضور در کنگره عظیم اربعین هستند.

وی ادامه داد: بر اساس این تقسیم بندی، استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، گلستان، مازندران، گیلان، تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، لرستان و ایلام اجازه خروج از پایانه مرزی مهران دارند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه روادید در مرز مهران صادر نمی‌شود گفت: زائرانی که قصد خروج از پایانه مرزی مهران دارند بایستی از قبل روادید خود را از مبدأ حرکت دریافت و سپس به مرز مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در طول مسیر وسائط نقلیه عمومی با سامانه سپهتن و خودرو‌های شخصی نیز با دوربین‌های سرعت سنج کنترل می‌شوند یادآور شد:از رانندگان عزیز تقاضا داریم که در محور‌های مواصلاتی با سرعت مطمئنه رانندگی و شیرینی سفر را با یک تصادف به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

سردار یاری در پایان با بیان اینکه تمامی تمهیدات و امکانات لازم برای این مأموریت بزرگ اندیشیده شده گفت:نیروی انتظامی با آمادگی 100 درصدی، آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید