حبیب زاده: شورای شهر مجوزی برای بستن خیابان “سی تیر” نداده است

    کد خبر :130631

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هر اقدامی در سطح شهر باید با نظات شورای شهر تهران باشد و شهرداری نیز مجری وظایف قانونی و مصوبات شورای شهر است و این در حالی است که شورا هیچ مجوزی برای مسدود کردن خیابان سی تیر نداده است.

افشین حبیب زاده در پاسخ به این پرسش که آیا شورای پنجم شهر تهران مصوبه‌ای در خصوص بستن خیابان سی تیر داشته است یا خیر، اظهار کرد: در این زمینه این شورا هیچ مصوبه را نداشته است.

به گزارش تسنیم، او گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر در ابتدای خیابان سی تیر اقدام به فروش غذا می‌شود که البته در این بخش نیز باید نظارت کافی در بخش صورت بگیرد که سایر دستگاه‌ها باید در این زمینه ورود کنند.

حبیب زاده ادامه داد: هر اقدامی در سطح شهر باید با نظات شورای شهر تهران باشد و شهرداری نیز مجری وظایف قانونی و مصوبات شورای شهر است.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: به هر ترتیب شورای شهر تهران تا قبل از هرگونه بررسی کارشناسی و تصمیم گیری در صحن علنی مخالف بستن خیابان سی تیر است .

در حالی شهرداری منطقه 12 طرح توسعه گردشگری را در خیابان سی تیر را دردستور کار خود قرار داده که شب‌ها این خیابان توسط عوامل شهرداری مسدود می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید