وضعیت گود برداری در اطراف برج میلاد

    کد خبر :129932

معاون شهرسازی شهرداری تهران گفت: زمانی که «گود» بیش از زمان لازم خود بماند و ساختمانی در آنجا ساخته نشود، خطرناک می‌شود، چرا که تثبیت گود، برای زمان مشخصی است.
فارس: محمدمهدی حجت در حاشیه شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران در رابطه با گودبرداری در اطراف برج میلاد تهران، گفت: گودبرداری برای ساختمان‌ها ایرادی محسوب نمی‌شود اما باید نکاتی در آن رعایت شود.

وی ادامه داد: اگر افرادی بخواهند گودبرداری کنند و در آنجا ساختمانی بسازند اما به دلایلی امکان ساخت آن ساختمان را پیدا نکنند، این گود بیش از مدت لازم منتظر می‌ماند.

حجت افزود: زمانی که گود بیش از زمان لازم خود بماند، خطرناک می‌شود، چرا که تثبیت گود برای زمان مشخصی است تا در آنجا ساختمانی ساخته و پر شود و حالا این گود نزدیک برج میلاد نیز برای مدت زیادی معطل مانده و پر نشده است.

معاون شهرسازی شهرداری تهران گفت:‌ آنچه در مورد برج میلاد اتفاق افتاده، این تأخیر زمانی است که رخ داده و باعث شده به جهت حساسیت موضوع و همجواری با سالن همایش‌ها، اقدامات لازم را در پیش گیریم تا احتمال بسیار کم خطری که وجود دارد را نیز برطرف کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

وی در مورد تصمیم جدید شهرداری در این رابطه گفت: تنها کاری که اکنون می‌توانیم بکنیم این است که گود اطراف برج میلاد تثبیت شود

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید