تانک رضوانی قیمت‌گذاری شد

  • خودرو
  • سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۶:۱۹
    کد خبر :129887

جزئیات فنی و قیمت آپشن‌های جدیدترین محصول رضوانی اعلام شد. تانک به‌عنوان اولین شاسی‌بلند رضوانی موتورز، با آپشن‌های کامل، بیش از ۳۰۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت.

اکنون مشخصات کامل و قیمت‌های جزئی تمام آپشن‌های اولین شاسی‌بلند رضوانی با نام تانک، در وب‌سایت این شرکت قرار گرفته است. قیمت پایه‌ی تانک و بدون آپشن، ۱۷۸ هزار دلار است؛ اما با مراجعه به لیست آپشن‌های موجود، می‌توان ۱۲۷ هزار و ۷۵ دلار به این قیمت اضافه کرد.

تانک (TANK) با پیشرانه‌ی استاندارد هشت سیلندر V شکل ۶.۴ لیتری فیات-کرایسلر، با توان خروجی ۵۰۰ اسب بخار، ۵۸۳ نیوتن‌متر گشتاور و سیستم تمام چرخ محرک با قابلیت غیر فعال شدن، عرضه می‌شود.

برای بهبود عملکرد فنی تانک، آپشن ویژه‌ای برای سیستم تعلیق در نظر گرفته شده است. آپشن سیستم تعلیق آف‌رود به قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ دلار، ۱۵.۲ سانتی‌متر ارتفاع، کمک‌فنرهای ۶.۳ سانتی‌متری برند فاکس، اکسل‌های سفارشی ۶۰/۴۴ برند دایناترک به همراه قفل دیفرانسیل برقی و تایرهای مخصوص آف‌رود ۳۷ اینچی را به تانک اضافه می‌کند. با انتخاب آپشن ویژه‌ی سیستم تعلیق آف‌رود و پرداخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ دلار، آیتم‌هایی چون اکسل‌های سفارشی ۸۰/۶۰ برند دایناترک به همراه کمپرسور هوا و قفل دیفرانسیل وکیوم، کمک‌فنرهای ۶.۳ سانتی‌متری برند فاکس به همراه فناوری فشردگی سریع رضوانی موتورز، ترمزهای سفارشی برند دایناترک به تانک اضافه می‌شود. علاوه بر این موارد، ترمزهای افترمارکت و پرقدرت با لنت‌های بزرگ‌تر، به قیمت ۳۵۰۰ دلار در دسترس است.

تیم مهندسی رضوانی موتورز، آپشن‌های عجیبی هم در نظر گرفته است. برای برازنده کردن بیشتر تانک به روحیه‌ی نظامی آن، سه آپشن پنل‌های ضد گلوله برای شیشه‌ی پنجره‌ها، مخزن سوخت، محفظه‌ی موتور و بخش‌های مختلفی از بدنه در نظر گرفته شده است. پنل ضد گلوله‌ی سطح B4 با قیمت ۴۵ هزار دلار، در برابر گلوله‌های سلاح‌های سبک و کمری مقاومت می‌کند. سطح B6 این پنل‌ها، ایمنی لازم در برابر گلوله‌ی تفنگ‌های تهاجمی (مانند کلاشنیکف و ام-۱۶) را با قیمت ۶۰ هزار دلار تضمین می‌کنند. با پرداخت ۹۷ هزار دلار و نصب پنل‌های سطح B7، تانک در برابر گلوله‌های نفوذکننده در جلیقه‌ی ضد گلوله نیز مقاوم می‌شود. اگر نگران تاریکی شب و شبیخون هستید، تیم مهندسی رضوانی سیستم حرارتی دید در شب را با قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ دلار پیشنهاد می‌کند.

برای تغییر ظاهر و طراحی آینده‌نگرانه‌ی تانک، آپشنی وجود ندارد. ۹ رنگ مختلف برای بدنه در نظر گرفته شده است که البته امکان درخواست یک رنگ کاملا سفارشی نیز وجود دارد. برای رینگ‌های آلومینیومی، رنگ‌های سیاه و خاکستری به قیمت ۵۰۰ دلار موجود است.در کابین تانک هم چندین آپشن در نظر گرفته شده است. در حالت استاندارد، امکان انتخاب روکش‌های چرمی به رنگ‌های سیاه، قهوه‌ای شتری و قرمز وجود دارد. با انتخاب آپشن کابین تمام چرم به قیمت ۳۵۰۰ دلار، پوشش چرمی تمام داشبورد را در بر می‌گیرد و پشت‌سری‌ها به چرم مخمل‌نما مزین می‌شوند. دوخت رنگی روکش‌ها ۵۰۰ دلار و کف‌پوش دست‌دوز، ۶۵۰ دلار دیگر به قیمت تانک اضافه می‌کند. امکان سفارش سیستم صوتی برند آلپاین با قابلیت اپل‌کار‌پلی نیز وجود دارد.

با سفارش دو آپشن چادر محافظ بدنه‌ی خودرو به قیمت ۷۵۰ دلار و شارژر سریع باتری به قیمت ۱۷۵ دلار، تانک رضوانی موتورز فول آپشن، ۳۰۵ هزار و ۷۵ دلار قیمت می‌خورد.

تانک رضوانی در کلاس آف‌رودهای لوکس و حرفه‌ای رقبای زیادی ندارد. شاید نزدیک‌ترین رقبای این خودرو، مرسدس بنز G کلاس یا تویوتا لندکروزرهای مدرن و دو دیفرانسیل باشند. اما تانک رضوانی با طراحی مدرن و زیبا، مدل کاملا متفاوتی در این کلاس از خودروها است. اولین سفارشات تانک، در پایان سال جاری میلادی تحویل داده خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید