فوت مقنی در حادثه ریزش چاه در گلشهر کرج

  • حوادث
  • دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۳۳
    کد خبر :128865

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آسیب یک لوله گاز و ریزش آوار در کرج خبر داد.

ایلنا: مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۵:۴۷ لوله گاز ساختمانی در گلشهر کرج بلوار حدادی دچار آسیب شده که منجر به ریزش آوار شده است.

وی ادامه داد: دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به این سانحه اعزام شده‌اند.

در این حادثه یک کارگر زیر آوار محبوس شده است.

مجتبی خالدی درباره جزییات این حادثه گفت: بعد از ظهر امروز به‌دنبال عملیات حفاری در یک خانه نیمه‌کاره، و وارد شدن آسیب به لوله گاز، چاه ریزش کرده و باعث محبوس شدن فرد حفار و نیز عدم دسترسی به لوله گاز آسیب‌دیده شده بود که متاسفانه مقنی جان خود را از دست داد.

با اعلام حادثه به اورژانس 115 البرز که ساعت 15:47 در منطقه گلشهر، خیابان خیام رخ داد ، بلافاصله نزدیکترین آمبولانس‌های منطقه به محل اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: این حادثه اورژانس 115 و سایر سازمان‌های امدادی را به حالت آماده‌باش درآورده و یک‌دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس در محل حضور داشته و سایر پایگاه‌های همجوار نیز در حالت آماده‌باش بودند.

او ادامه داد: در ادامه تلاش و فعالیت‌های عوامل آتش‌نشانی و سایر سازمان‌های مربوطه، بالاخره ساعت 21 به محل نشت گاز و متاسفانه به پیکر بی‌جان فرد مقنی دست یافتند. این حادثه مصدوم دیگری نداشته و نیروهای عملیاتی اورژانس 115 البرز تا پایان عملیات برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی در حالت استقرار و آماده‌باش بودند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید