افشای هویت جسد رهاشده در کانال آب

  • حوادث
  • دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۰۶
    کد خبر :128826

کشف هویت زنی جوان که جسدش پتوپیچ و در یک کانال آب در خیابان خواجه ‌عبدالله انصاری کشف شده بود، رازگشایی از این پرونده را محتمل‌تر کرد.صبح نهم شهریور ماه امسال مأموران کلانتری ١٢٠ سیدخندان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت، خبر کشف جسد یک زن را داخل کانال آب که از نزدیکی منطقه خواجه عبدالله انصاری می‌گذرد، اعلام کردند.

ساعتی بعد از اعلام خبر سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ششم دادسرای جنایی تهران که در آن زمان عهده‌دار کشیک قتل پایتخت بود، در حالی که دستورات لازم برای حفظ صحنه کشف جسد را به مأموران کلانتری داده بود، به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در محل حاضر شد و تحقیقات جنایی را آغاز کرد. در بررسی اولیه مشخص شد کارگران شهرداری اولین افرادی بوده‌اند که جسد زن را داخل کانال آب دیده‌ و پلیس را در جریان قرار داده‌اند. به این ترتیب با کمک مأموران آتش‌نشانی جسد از داخل کانال خارج شد.

در نهایت مشخص شد جسد متعلق به زنی حدودا ٣٠ساله است که هیچ آثاری از درگیری روی بدن او دیده نمی‌شود و هیچ اوراق هویتی نیز به‌همراه ندارد. جسد او داخل یک پتو پیچیده شده و در کانال آب انداخته شده بود. به این ترتیب بازپرس سجاد منافی‌آذر دستور کشف هویت متوفی و علت دقیق مرگ پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد. سرهنگ مراد مرادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران نیز در این مورد گفت مقتول ٤٥ساله است و در داخل رودخانه محله سیدخندان پیدا شده است اما جزئیات بیشتری در این مورد منتشر نکرد.

اکنون درحالی‌که ٤٠ روز از کشف جسد گذشته است و بررسی‌ها برای شناسایی هویت زن جوان و فردی که او را به کانال آب انتقال داده است، ادامه داشت، ارتباط بین جسد و پرونده مفقودی، راز هویت او را فاش کرد. مشخص شد مدتی پس از کشف جسد، زن میانسالی به پلیس مراجعه کرده و از ناپدیدشدن دخترش خبر داده است.

این زن گفت: ما ساکن شهرستان هستیم و دخترم در پانسیونی در اطراف خیابان رسالت زندگی می‌کرد. مدتی بود که در شرکتی در تهران مشغول به کار شده و از همان موقع به تهران آمده بود. در این مدت تلفنی با من صحبت می‌کرد اما مدتی قبل تماس‌هایش قطع شد و هرچه من تماس گرفتم، جواب تلفنش را نداد. ناپدیدشدن ناگهانی او باعث شد که نگران شوم و به تهران بیایم.

در تحقیق از پانسیون محل سکونت دخترم متوجه شدم او چندروزی است که به آنجا هم نرفته است. نگران شدم و برای پیداکردن دخترم به پلیس مراجعه کردم. با توجه به اینکه احتمال می‌رفت دختر گمشده به نام سارا، همان دختر جوانی باشد که جسدش در کانال آب پیدا شده بود، از خانواده سارا خواسته شد برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی بروند و به این ترتیب هویت جسد مجهول‌الهویه برملا شد. با مشخص‌شدن هویت دختر جوان، تحقیقات در رابطه با شناسایی عامل انتقال او به کانال و علت مرگ او ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید