اولین آلبوم تصویری آکاپلا رونمایی می شود

آلبوم تصویری گروه آوازی «دامور» چهارشنبه سی ام فروردین ماه با حضور تعدادی از هنرمندان و علاقه مندان موسیقی رونمایی می شود.

گروه آوازی «دامور» به رهبری فراز خسروی دانش ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه با حضور در فروشگاه نشر چشمه مجتمع تجاری کورش از تازه ترین آلبوم تصویری خود به کارگردانی حنانه واحدی و میکس و مستر نوید رهبر رونمایی می کند. این اثر اولین آلبوم تصویری آکاپلای موسیقی کشورمان است که در آن هنرمندانی چون غزل اکلیلی، اهدا مصلحی، فروغ فضلی، مینا جعفری، محمود رحمانی و عطا حکاک حضور دارند.

گروه «دامور» در آیین رونمایی آلبوم تصویری خود به اجرای زنده تعدادی از قطعات خود نیز می پردازند.

گروه «دامور» از جمله مجموعه های فعال حوزه موسیقی است که تاکنون کنسرت های مختلفی را در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار کرده است. قطعات تولید شده توسط این گروه  منتخبی از موسیقی سازی و آوازی است که در شاخه‌های کلاسیک، جَز، محلی و پاپ اجرا می‌شوند. این قطعات که درگستره‌های مختلف صدایی به‌صورت پولی فونی (چند صدایی) برای خوانندگان تنظیم شده، همراه با افکت‌های صوتی و تقلید سازهای مختلف مانند درامز، گیتارباس، ترومپت، نی، دودوک بدون همراهی ساز صورت می گیرد.

علاقه مندان برای حضور در این مراسم می توانند ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه به آدرس بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی، مجمع تجاری کورش، طبقه‌ ۵، واحد ۴، کتاب‌فروشی نشرچشمه مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید