چند نکته درباره دنباله «سیکاریو»

    کد خبر :128369

جاش برولین در مصاحبه جدید خود در مورد دنباله فیلم سیکاریو (Sicario) که سولدادو (Soldado) نام دارد، صحبت کرده است.

به نقل از اسکرین‌رنت، در سال ۲۰۱۵، فیلم Sicario به کارگردانی دنی ویلنو و با بازی بازیگرانی چون امیلی بلانت، بنیسیو دل تورو، جاش برولین، ویکتور گاربر، جان برنثال و دنیل کالویا، به روی پرده‌های سینما رفت و توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. با این حال، فیلم Sicario که با بودجه‌ای حدود ۳۰ میلیون دلار ساخته شده بود، تنها ۸۴.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و کمپانی لاینزگیت از ساخت و انتشار دنباله این فیلم انصراف داد و کمپانی سونی و کلمبیا پیکچرز ساخت و انتشار دنباله فیلم Sicario را بر عهده گرفتند. آکادمی اسکار نیز چندان روی خوشی به این فیلم نشان نداد و این فیلم تنها در سه بخش که هر سه بخش فنی بودند، نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

حال فیلم Soldado که دنباله فیلم Sicario است، قرار است در تابستان سال آینده اکران شود و مدت کوتاهی می‌شود که ساخت این فیلم به پایان رسیده است. کارگردانی این فیلم بر عهده استفانو سولیما، کارگردان سریال Gomorrah (گومورا) و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده تیلور شریدان، نویسنده فیلم Sicario بوده است. علاوه بر دنی ویلنو، امیلی بلانت نیز در فیلم Soldado حضور ندارد. بنیسیو دل تورو، جاش برولین، متیو موداین، مانوئل گارسیا رولفو، ایزابلا مونر، ایان بوهن، جفری داناوان، کاترین کینر، دیوید کاستاندا، الیجا رودریگرز و جکمو بازل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Soldado حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان فیلم Soldado در دسترس نیست، اما برولین در مصاحبه جدید خود با وب‌سایت کلایدر اطمینان داده است که این فیلم عالی خواهد بود. برولین گفت:

من فقط می‌خواهم به شما بگویم که در مورد این فیلم می‌خواهم صادق باشم. زمانی که من برای اولین بار این فیلم را دیدم گفتم که خب این یک فیلم خوب است و گفتم که من فکر می‌کنم که ما باید بعضی موارد را درست کنیم و باید این کارها را انجام بدهیم. به هر حال هرکسی نظرات خود را دارد و زمانی که من نسخه نهایی فیلم را تماشا کردم دیدم که فیلم واقعا خوب است. من واقعا در مورد آن هیجان‌زده هستم و از اینکه چگونه فیلم اینقدر خوب شده است شگفت‌زده شده‌ام.

در ادامه از برولین خواسته شد که اطلاعات بیشتری در مورد فیلم Soldado را به اشتراک بگذارد و این فیلم را با فیلم Sicario و دیگر فیلم‌های مشابه آن مقایسه کند. برولین در ادامه گفت:

من فکر می‌کنم فیلم در مجموع فضای بسیار جدی‌تری را نسبت به فیلم اول دارد. فکر می‌کنم که شخصیت‌ها در این فیلم بسیار جدی‌تر هستند و فکر می‌کنم که فیلم بسیار بزرگ‌تر از فیلم اول است. فیلم Sicario برای من فضایی بسیار خودمانی داشت، اما زمانی که این فیلم را دیدم، احساس می‌کردم که فیلم Sicario یک فیلم کوچک است. من همیشه گفته‌ام که نمی‌دانم چرا فیلم‌های بزرگ نمی‌توانند به همان اندازه [فیلم‌های کوچک‌تر] یا حتی بیشتر از آن‌ها خودمانی باشند و چرا آن‌ها باید بخش احساسی و عاطفی کمتری را داشته باشند. من فکر می‌کنم که فیلم Soldado نمونه کاملی از آن است و فکر می‌کنم که فیلم بسیار احساسی خواهد بود. تمرکز این فیلم روی مسائل و موضوع‌های مشابه‌ در فیلم قبلی خواهد بود و من فکر می‌کنم که این فیلم تنش بیشتری دارد.

برولین در ادامه در مورد تغییر کارگردان فیلم Soldado و تجربه کار با استفانو سولیما و در مورد بازگشت شرایدن در این فیلم صحبت کرد. برولین گفت:

احساس من در فیلم Soldado مانند فیلم Sicario بود و شاید ناشی از این بود که تیلور شرایدن فیلمنامه هر دو فیلم را نوشته است و این واقعیت است که شما فقط می‌توانید تاثیر محدودی را روی فیلمنامه داشته باشید، اما این فیلم هنوز فیلم خوبی است و شاید به‌خاطر این باشد که فیلمنامه هر دو فیلم را یک نفر نوشته است.

فیلم Soldado قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷) اکران شود. انتظار می‌رود که تا پیش از پایان سال جاری میلادی، سونی اولین تریلر این فیلم را منتشر کند. علاوه بر این، ساخت قسمت سوم فیلم Sicario نیز تایید شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید