مطلبی: برای دل خودم می نویسم! / هنوز کارگردان «ستایش3» مشخص نیست

    کد خبر :128334

سعید مطلبی گفت:در شرایطی برای ستایش می‌نویسم که ھنوز با تلویزیون و ھیچ تھیه کننده ای قرار داد نبسته ام و برای دل خودم می نویسم.

به گزارش  برنا؛ سعیدمطلبی با وجود اینکه ھنوز قراردادی با تھیهکننده و تلویزیون نبسته است به تنهایی نگارش پانزدھمین قسمت «ستایش 3 » را به پایان برده و همچنین مناسبترین فرد برای کارگردانی این سریال را سعید سلطانی می داند.

مطلبی درباره اینکه سلطانی کارگردان «ستایش3 » خواھد بود یا نه گفت: اطلاعی ندارم و ھنوز صحبتی نشده که بتوانم با قاطعیت بگویم سلطانی کارگردان این سریال هست یا نه!

وی با اشاره به اینکه هنوز هیچ قراردادی برای این سریال با تلویزیون نبسته است گفت: در شرایطی برای ستایش می‌نویسم که ھنوز با تلویزیون و ھیچ تھیه کننده ای قرار داد نبسته ام و برای دل خودم می نویسم. «ستایش3 » به تلویزیون، کارگردان و من تعلق ندارد بلکه متعلق به علاقمندانی است که 2 فصل آن را دیده اند و باید فصل سوم را ببینند.

نویسنده «ستایش 3 » همچنین گفت: این سریال را به تنھایی می نویسم و در حال نگارش پانزدھمین قسمت آن ھستم. به احتمال زیاد نگارش متن این مجموعه تا ۲ ماه آینده به پایان می رسد و بعد از آن پیش تولید را آغاز می کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید