درخشش ژیمناست‌های ایرانی در تورنمنت بین المللی اسلوونی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۷
    کد خبر :128190

در ادامه رقابتهای بین المللی اسلوونی ژیمناستهای جوان و بزرگسالان ایرانی به مدال‌های متعددی در وسیله های مختلف دست پیدا کردند.
به گزارش مهر، در دومین روز مسابقات ژیمناستیک بین المللی اسلوونی و در بخش انفرادی مسابقات بزرگسالان، در خرک حلقه، سعیدرضا کیخا بر سکوی قهرمانی ایستاد. در پرش خرک، سامان مدنی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد . در پارالل، مدال طلا به مهدی احمد کهنی رسید و سامان مدنی صاحب مدال برنز شد. در حرکات زمینی ، مهدی احمدکهنی و حمید قاقزانی مدال های نقره و برنز بدست آوردند. در دارحلقه هم مهدی احمدکهنی و حمید قاقزانی به ترتیب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

در بخش انفرادی رده جوانان، در حرکات زمینی ، مهدی الفتی و محمدرضا خسرونژاد صاحب مدال طلا و نقره شدند. در دارحلقه ، آرمین وطن خواه و محمدرضا خسرونژاد گردن آویز طلا و نقره شدند. در پارالل ، محمدرضا خسرونژاد و رضا بهلول زاده عناوین اول و دوم را بدست آوردند . در خرک حلقه ، رضا بهلول زاده قهرمان شد .

همچنین در پرش خرک مهدی الفتی و مهدیار سلمانی صاحب مدال طلا و نقره شدند و در بارفیکس هم رضا بهلول زاده و مهدیار سلمانی سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند .پیش از این تیم های بزرگسالان و جوانان ژیمناستیک هنری کشورمان در بخش تیمی عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بودند . مسابقات ژیمناستیک هنری بین المللی اسلوونی به مدت دو روز وباحضور ورزشکارانی از ایران ، اتریش ، بلژیک ، کرواسی، جمهوری چک ، بریتانیا، استرالیا ، صربستان و اسلوونی برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید