نهنگ آبی ، علت سقوط مرگبار دو دانش آموز دختر در اصفهان

  • حوادث
  • یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۴
    کد خبر :128176

فرمانده انتظامی استان از سقوط دو دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر و فوت یک نفر از آنان و مجروحیت دانش آموز دیگر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین؛ سردار “مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط دو دختر نوجوان از پل روگذر در شهر اصفهان ، تیم فوریت های پلیسی بلافاصله به محل اعزام شد.

 

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه یکی از دختران که 15 ساله بود در دم فوت کرد و دیگری که 16 ساله بود به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان هم چنین تصریح کرد: بر اساس گزارش های موجود حال دانش آموز مجروح نیز وخیم اعلام شده است.
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت : این دو نوجوان قبل از پرت کردن خود توسط یک دستگاه ضبط صوت، با خانواده خود خداحافظی کرده و علت این کار را انجام بازی آنلاین نهنگ آبی در فضای مجازی اعلام کرده اند .

 

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه نوجوان مجروح شده نیز بیان داشته که تحت تاثیر بازی دست به این اقدام زده است، خاطر نشان کرد: پلیس در خصوص بازی نهنگ آبی هشدارهایی داده بود؛ این بازی در کشورهای مختلف قربانی گرفته و تاثیر بسیاری بر ذهن دارد و افراد را وادار به رفتارهای پرخطری همچون خودزنی و خودکشی می کند.
وی تاکید کرد: پدر و مادرها می بایست همواره بر رفتار فرزندان خود نظارت داشته باشند و این را بدانند که فضای مجازی در برخی مواقع از فضای واقعی خطرناک تر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید