گل دوم استقلال به نساجی آفساید بود، می‌توانستیم برنده باشیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۲۱
    کد خبر :127840

مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: اگر در شرایط مناسب‌تری با استقلال بازی می‌کردیم شرایط این بازی به طور کلی تغییر می‌کرد.
محمد نیک سیرت  در خصوص دیدار نساجی مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: این مساببقه بازی خوب و تماشاگر پسندی از آب در آمد و بعنوان یک پیشکسوت استقلال از این که هواداران این تیم از نحوه بازی تیم شان رضایت داشتند خوشحالم.

وی افزود: شرایط دو تیم برای این بازی برابر نبود. ما تنها سه روز قبل از این دیدار یک بازی سخت با تیم مس در کرمان داشتیم و آن بازی فشار زیادی بر ما وارد کرد و انرژی زیادی از ما گرفت. دو بازی سنگین با مس و استقلال در فاصله سه روز که هر دو هم خارج از خانه بود باعث شد که تیم در این بازی و به خصوص در نیمه اول آن شرایط بدنی مناسبی نداشته باشد. اگر ما هم به اندازه حریف استراحت می‌کردیم قطعا شرایط تغییر می‌کرد. چه بسا اگر بر حسب قرعه بازی در قائمشهر برگزار می‌شد، حتی ما برنده این بازی هم می‌شدیم.

مربی تیم نساجی بیان داشت: در نیمه دوم تیم ما به خودش آمد و یک بازی منطقی و تهاجمی را در دستور کار قرار داد که نتیجه آن را هم با زدن یک گل دید. ضمن این که ما یک گل را روی اشتباه فاحش خط دفاعی مان خوردیم و یک گل دیگر را روی اشتباه فاحش داور. به نظرم گل دوم آبی پوشان در شرایط آفساید به ثمر رسید.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص شرایط این تیم قبل از دربی خاطرنشان ساخت: شرایط این تیم قدری بهتر از گذشته شده و حالا بارقه‌های امید نزد هواداران آن زنده شده است. پرسپولیس هم شرایط خیلی مناسبی برای دربی ندارد. الان نمی‌توان مثل دو سه هفته قبل با قاطعیت گفت که پرسپولیس در شرایط خیلی بهتری نسبت به استقلال قرار دارد. شرایط دو تیم شبیه به هم است و من فکر می‌کنم شفر هم شانس کمی برای پیروزی در این بازی نداشته باشد.

مهاجم پیشین آبی پوشان تصریح کرد: دربی بازی بازیکنان است و بستگی به شرایط داخل زمین دارد. فصل گذشته هم کمتر کسی فکرش را می‌کرد که استقلالی‌ها با آن شرایط دربی را ببرند. اما این اتفاق افتاد تا یکبار دیگر ثابت شود دربی قوانین و قواعد خاص خودش را دارد.

منبع : خبرگزاری مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید