در آخرین روز ثبت نام از کاندیداها

منظمی و حسن‌زاده نامزد ریاست والیبال شدند

  • ورزشی
  • شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ۱۳:۲۹
    کد خبر :127387

امیرحسین منظمی و محمدتقی حسن‌زاده در دهمین روز ثبت نام نامزدها برای تصدی  ثبت نام کردند.
به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ثبت نام نامزدهای تصدی پست ریاست فدراسیون والیبال که از 16 مهرماه آغاز شده است، ساعت 15 امروز (شنبه) به پایان می‌رسد.

در دهمین و آخرین روز این پروسه، محمدتقی حسن‌زاده و امیرحسین منظمی برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کردند.

حسن‌زاده که دارای مدرک دکتری مدیریت ورزش است، درباره دلایل ثبت نام در انتخابات فدراسیون والیبال گفت: والیبال رشته‌ای دانشگاهی و مردمی است که این رشته ورزشی ایران جایگاه بسیار خوبی در سطح جهان دارد.

وی تصریح کرد: من احساس تکلیف و دین کردم تا در کنار فرهیختگان به این رشته ورزشی کمک کنم و با هم‌افزایی و انسجام برای حفظ شرایط موجود و ارتقاء ان تلاش کنیم.

حسن‌زاده در تشریح برنامه‌هایش گفت: برندسازی والیبال برای تولید محصولات و خدمات، ایجاد زمینه رقابت سازنده برای حضور همه استان‍‌ها، تلاش برای توسعه و حمایت از باشگاه‌ها و از همه مهمتر نیز حفظ و ارتقاء کیفی و کمی جایگاه والیبال ایران از جمله برنامه‌هایم است.

همچنین امیرحسین منظمی بازیکن اسبق تیم ملی و مدیر تیم‌های ملی والیبال امروز برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کرد.

وی با تاکید بر اینکه سطح توقع مردم از والیبال ایران افزایش یافته است، گفت: این رشته ورزشی باید به سمت علمی شدن بیشتر حرکت کند و به همین دلیل ثبت نام کردم زیرا می‌توانم در این مسیر به والیبال کمک کنم.

پیش از این دو نفر، علیرضا سلیمی آوانسر، علی نیکنام‌فر، الهام رضایی، محمد شاهمرادی، علی پورعروجی و احمد ضیایی نیز ثبت نام کرده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید