مربی رومانیایی، ناجی تیم های ملی روئینگ ایران

گپ و گفت با پسران طلایی روئینگ ایران

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ۱۵:۵۴
    کد خبر :125369

نیکولا جیوگانیک مربی رومانیایی تیم ملی روئینگ ایران توانست بعد از افتخار آفرینی با تیم ملی در پاتایای تایلند، این بار توانست در سنگاپور سه مدال و یک سهمیه المپیک را به همراه تیم ملی جوانان به ارمغان بیاورد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی روئینگ جوانان ایران صبح روز یکشنبه بعد از کسب یک مدال طلا، سه مدال برنز و کسب یک سهمیه المپیک در بخش بانوان به کشور بازگشت.

مدال آوران تیم ملی روئینگ جوانان ایران را در این مسابقات، رضا قهرمانی و میلاد اله وردیان در بخش جفت پارو (طلا) ، شیرزا قهرمانی، کارو حسینی، رضا قهرمانی و میلاد اله وردیان در بخش روئینگ چهارنفره (برنز)، اسراء جوان مردی، کیمیا زارعی، فروغ آقابالازاده و فاطمه صفری در بخش روئینگ چهرنفره(برنز) و هانیه بیداد در بخش روئینگ تک نفره( برنز و کسب سهمیه المپیک) را تشکیل می دادند که برای اطلاع بیشتر از وضع مسابقات و مسیر موفقیت پسران طلایی تیم ملی جوانان روئینگ ایران، به گفت و گو با رضا قهرمانی و میلاد اله وردیان پرداختیم.

رضا قهرمانی در رابطه با سطح مسابقات و حریفان خود گفت: باتوجه به برگزاری مسابقات سهمیه المپیک جوانان که از حساسیت خاصی برخوردار بود، همه تیمها باقدرت حضوریافته بودند که شاهد حضور بیشترین تعداد شرکت کنندها درطی چند دوره اخیر بودیم.

وی در ادامه گفت: تیم کشورمان با تکیه بر تمرینات منظم و فشرده و با استفاده از تجربه اقای جیونگا توانست نتیجه خوبی کسب کند.

همچنین وی درباره هم تیم های خود در بخش روئینگ جفت پارو و روئینگ چهار نفره گفت: چون همه بچه ها برای کسب بهترین مدال می جنگیدند، به ترکیب تعیین شده احترام می گذاشتند و همه تلاش خود را می کردند تا هماهنگی لازم را حفظ کنند.

در ادامه گفت و گو، رضا قهرمانی ضمن تایید صحبت های هم تیمی اش درباره سطح مسابقات، در مورد عوامل موثر در آمادگیشان گفت: با تمرینات سخت و فشرده ای که زیر نظر آقای جیوگا در ابهر داشتیم، توانستیم به آمادگی بسیار خوبی برسیم.

وی در ادامه در ادامه ضمن تشکر از مربی پیشین خود، طاهر کبوتری در رابطه مربی فعلی تیم ملی گفت: آقای جیوگا از نظر فنی و علم روئینگ در سطح بالایی هستند که با طراحی تمرینات مناسب کمک بسیاری در هدایت ما برای کسب قهرمانی کردند.

قهرمانی در پایان در رابطه با مسابقات پیش رو گفت: سال آینده مسابقات آسیایی جوانان و جاکارتا را در پیش داریم که اگر بتوانیم آمادگی لازم را کسب کنیم، به امید خدا در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید