فرمانده مرزبانی استان ایلام خبر داد:

دستگیری ۱۹ نفر در مرز مهران به دلیل خروج غیر قانونی از کشور

    کد خبر :114208

فرمانده مرزبانی استان ایلام از دستگیری ۱۹ تبعه ایرانی و خارجی در مرز مهران خبر داد که قصد داشتند بدون مدارک قانونی از مرز خارج شوند.
سرهنگ یحیی اللهی امروز در مرز مهران اظهار داشت: در ایام محرم و صفر با تدابیر اتخاذ شده کنترل مرزهای استان تشدید یافته، در همین ارتباط تعداد۱۹ تبعه ایرانی و خارجی که بصورت غیرقانونی قصد خروج از مرز مهران را داشتند، دستگیر و تعدادی قمه از آنان کشف و ضبط شده است.

به گزارش نامه نیوز، وی گفت: مرزبانان هوشیارانه و بصورت شبانه روز مراقب حریم ولایت در مرزها هستند و با قانون شکنان حریم ولایت در منطقه صفر مرزی برخورد جدی و بدون اغماض خواهند داشت.

اللهی با اعلام اینکه دستگیر شدگان که تبعه برخی استان های کشور و همچنین تبعه کشور پاکستان بودند تحویل مقامات قضایی شده اند، افزود: زائران محترمی که به قصد زیارت عتبات عالیات و شرکت در کنگره عظیم اربعین به مهران می آیند توجه داشته باشند، بدون روادید و مدارک قانونی به مهران مراجعه نکنند.

وی ادامه داد: برخورد ما بر اساس تدابیر سلسله مراتب و وظیفه ذاتی برای افرادی که بدون مدارک وارد مرز شوند، قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

وی افزود: مرزبانان غیور واحدهای مرزی بخوبی و تلاش مضاعف شبانه روزی پای کار هستند و ما امروز شاهد مرزی امن و نمونه در سطح کشور هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید