مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور:

نذر خون در ایام محرم نوبتی شد

    کد خبر :114170

مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور از راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی نذر خون در ایام محرم خبر داد و گفت: در این سیستم به افرادی که نذر خون دارند نوبت‌دهی‌ می‌شود تا در روزهایی که نیازمند خون هستیم افراد به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.
علی اکبر پورفتح الله، مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور با اشاره به نذر خون هموطنان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه نیاز بیماران به خون در همه ایام سال وجود دارد از مردم می‌خواهیم در طرح نذر خون سازمان انتقال خون شرکت کنند و این گونه نذورات خود را در ماه محرم اهدا کنند.

به گزارش نامه نیوز، وی افزود: از مردم می‌خواهیم برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورا اهدای خون را به روزهای آینده موکل کنند و اجرای نذر خون را در این دو روز محدود نکنند و به صورت مرتب در تمام ایام سال خون اهدا کنند تا سازمان نیز بتواند براساس نوبت دهی به کار خود ادامه دهد.

پور فتح الله همچنین یادآور شد: به منظور جلوگیری از اهدای خون بیش از ظرفیت مراکز انتقال خون و نبود اهداکننده خون در روزهای دیگر سیستم نوبت دهی برای نذر خون در سازمان راه اندازی شد تا در روزهایی که به اهدای خون مردم نیاز است براساس نوبت از هموطنان بخواهیم به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور در مورد روند کار سیستم نوبت دهی نذر خون گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته این کار انجام می‌شود، در این طرح اسامی افرادی که نذر خون دارند در سامانه ثبت می‌شود و در روزهای آینده و حتی بعد از ماه محرم از این افراد درخواست می‌شود به مراکز اهدای خون مراجعه و نذر خود را اهدا کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید