هاشمی: حادثه تلخ پلاسکو را نباید فراموش کرد

    کد خبر :114050

رئیس شورای شهر تهران در پیامی به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشان گفت: این نخستین روز آتش نشان پس از حادثه تلخ ساختمان پلاسکو است و نباید گذشت زمان ما، تلخی این حادثه و فقر امکانات و ضعف در آمادگی ومدیریت بحران را از یاد ما ببرد.

خبرگزاری تسنیم: حسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در پیامی به مناسبت 7 مهر ماه روز آتش نشان، اظهار کرد: امسال روز آتش نشان که گرامیداشت یکی از شریف ترین و فدارکارترین اقشار جامعه است با ایام عزاداری سالار شهیدان، مصادف شده است وچه زیباست این تقارن، که آتش نشانان عزیز ما در جوانمردی و رشادت به مولا اباعبدالله الحسین (ع) اقتدا می‌کنند.

در ادامه پیام هاشمی آمده است:

اگر در عاشورا جای عاشقان حضرت خالی بود که آتش خیمه ها را خاموش کنند و کودکان حرم پیامبر را نجات دهند امروز در هر سانحه ای، آتش نشانان عزیز خود را سپربلای شهروندان می کنند تا ایمنی و آسایش را برای دیگران به ارمغان بیاورند.

این نخستین روز آتش‌نشان پس از حادثه تلخ ساختمان پلاسکو است و نباید گذشت زمان ما، تلخی این حادثه و فقر امکانات و ضعف در آمادگی ومدیریت بحران را از یاد ما ببرد.

ضمن گرامیداشت این روز از طرف اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری وتجریش، امیدواریم با توجه کافی مدیریت شهری و استفاده از برنامه های مدون وعلمی، زمینه بروز سوانح را کاهش داده و در صورت وقوع سانحه نیز تجهیزات وایمنی لازم را برای آتش نشانان عزیز فراهم کنیم و کم توجهی صورت گرفته به این قشر شریف جبران شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید