برنامه «روحانیت مبارز» برای جوانگرایی در شورای مرکزی

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۵
    کد خبر :113275

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت که این تشکل روحانی درصدد است در آینده نزدیک اشخاص جدید و جوانی را به شورای مرکزی اضافه کند.

حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ، درباره برنامه‌های جامعه روحانیت مبارز، اظهار داشت: جامعه روحانیت جلسات مرتب و منظمی دارد و برای انتخابات آینده مطمئناً جامعه نقش پدری خود را در راستای هماهنگی نیروها و گروه‌ها برای حضور در صحنه انجام می‌دهد تا انتخابات خوب و پرباری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شخص جدیدی به شورای مرکزی این تشکل اضافه شده یا خیر، گفت: جامعه روحانیت در ده سال گذشته به اعضای خودش افراد جوان را اضافه کرده و درصدد است در آینده نزدیک با نگاه به جوانب و ابعاد سیاسی و فرهنگی، اشخاص جدیدی را به شورای مرکزی اضافه کند و بحث‌هایی در ارتباط با این موضوع شده است.

حجت‌الاسلام ناصحی درباره ارتباط جامعه روحانیت با «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»، خاطرنشان کرد: قطعاً بی‌ارتباط با جبهه مردمی نیستیم. جبهه مردمی به لطف خدا کارهای خوبی تاکنون انجام داده و موفقیت‌های خوبی به دست آمده است و در آینده کارهای اساسی‌تر و مهم تری انجام می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید