پرونده جنایت در عروسی روی میز قاضی

    کد خبر :112938

کیفرخواست پرونده تیراندازی خونین مراسم عروسی در خرامه صادر شد.

مردادماه به مأموران پليس آگاهي فارس خبر رسيد كه در يكي از روستاهاي اطراف، حین برگزاري جشن عروسي، فردی اقدام به تیراندازی کرده که در این میان فردی کشته و تعدادی نیز زخمی شده اند. از این رو ماموران بلافاصله به محل عزیمت کردند.

شواهد نشان ميداد جوان مقتول بهدليل اصابت گلوله مجروح شده اما به دلیل شدت جراحات وارده جانش را از دست داده است. مأموران در آن محل چهار نفر دیگر را نیز که زخمی شده بودند مشاهده كردند كه در تحقيقات معلوم شد این افراد نیز در مراسم عروسی زخمی شده اند.

پس از بررسی دقیق صحنه، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و این چهار نفر نیز برای درمان به بیمارستان اعزام شدند.

در اين شرايط ماجرا به قاضي و بازپرس جنايي گزارش و به دستور وي تحقيقات تخصصي در اينباره آغاز شد. متهم اصلي همراه با یک نفر ديگر كه صاحب اسلحه بود بازداشت شدند اما هيچ كدام از آنها حاضر نبودند مشاركت در درگيري منجر به قتل را بپذيرند.

در بازجویی های صورت گرفته عامل این جنایت که چاره ای جز اعتراف نداشت به قتل اقرار کرد و گفت: شب حادثه زمانی که عروس و داماد آمدند با اسلحه شلیک کرده که در این ماجرا یک نفر کشته و چهار نفر نیز زخمی شدند. وي افزود: من قصدجنایت نداشتم.

با توجه به ادعاهای این جوان مبنی بر اینکه اسلحه مربوط به فرد دیگری است ماموران از وی نیز بازجویی کردند که نامبرده نیز اعتراف کرد اسلحه مربوط به خودش بوده است.

در ادامه متهم به قتل صحنه جنایت را بازسازی کرد. بدین ترتیب برای هر دو نفر قرار بازداشت موقت صادر شد. در ادامه این پرونده با صدور کیفرخواست برای صدور حکم نهایی به دادگاه ارسال شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید