بیش از 214 میلیارد تومان برای تکمیل خدمات رو و زیربنایی مسکن مهر شهر جدید پردیس هزینه شده است

    کد خبر :112082

شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: 214 میلیارد و 600 میلیون تومان در 16 ماه گذشته برای تکمیل خدمات رو و زیربنایی، آماده‌سازی و بخشی از محوطه‌سازی مسکن مهر این شهر جدید هزینه شده است.

از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، از این مبلغ 20.6 میلیارد تومان از محل تهاتر زمین‌های در اختیار شرکت عمران، 130 میلیارد تومان از محل اوراق خزانه اسلامی، 43.4 میلیارد تومان از محل یارانه مسکن مهر و 20.6 میلیارد تومان از منابع داخلی تأمین شده است.
شرکت عمران شهر جدید پردیس پیش بینی کرده است که در حال حاضر 2 هزار و 584 اعتبار دیگر برای تکمیل پروژه‌های آماده‌ سازی، محوطه‌ سازی و خدمات زیربنایی و روبنایی از جمله خدمات آموزشی، مذهبی، کلانتری، درمانی، فضای سبز، آتش‌نشانی ،شبکه‌های آب، برق، فاضلاب، اجرای مخازن، اجرای تصفیه‌ خانه فاضلاب، اجرای دکل‌های برق و محوطه‌سازی در این شهر جدید مورد نیاز است.
آمار تعداد واحدهای افتتاح شده در شهر جدید پردیس حاکی از افتتاح 13 هزار و 915 واحد مسکن مهر در طی 16 ماه گذشته در این شهر است که با احتساب افتتاح 7 هزار و 721 واحد قبلی آن در مجموع تاکنون در این شهر 21 هزار و 636 واحد به بهره برداری رسیده است.
به گزارش ایرنا ، در پروژه مسکن مهر شهر جدید پردیس قرار است بیش از 80 هزار واحد مسکونی به متقاضیان واگذار شود که تاکنون بیش از 21 هزار واحد آن افتتاح شده و مابقی به تدریج با تکمیل به متقاضیان واگذار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید