پاسخ یک بانک به شبهه افکنی درباره اخذ آبونمان بدون اطلاع مشتریان

    کد خبر :110712

بانک اقتصاد نوین با اعلام جزئیات هزینه آبونمان سالانه دریافت اطلاعات تراکنش‌های بانکی، به برخی شبهه ها درباره دریافت این مبلغ از مشتریان پاسخ داد.

این بانک، هزینه آبونمان دریافت اطلاعات تراکنش‌های این بانک در سال جاری 100 هزار ریال برای دریافت پیامک‌های عادی، 125 هزار ریال برای دریافت پیامک‌ها با جزئیات کامل و 10 هزار ریال برای دریافت اطلاعات تراکنش‌ها از طریق پست الکترونیکی تعیین شده است که بر اساس تاییدیه اخذ شده از متقاضیان این خدمت، مبلغ آبونمان سال جاری از سپرده آنها کسر و این موضوع از طریق ارسال پیامک به اطلاع مشتریان می رسد.
با پرداخت آبونمان سالیانه، مشتریان از تمامی تراکنش‌های مربوط به همه سپرده‌های خود در بانک مطلع می‌شوند که این موضوع علاوه بر اطلاع‌رسانی تراکنش‌ها، به لحاظ امنیتی نیز آسودگی خاطر برای مشتریان بانک به همراه خواهد داشت.
مشتریانی که هزینه ارسال پیامک از آنها اخذ شده و درخواست تغییر نوع پیامک دریافتی به هر یک از موارد پیامک عادی، جزییات کامل و یا دریافت از طریق پست الکترونیکی را دارند، می‌توانند برای تغییر به هر یک از شعب بانک مراجعه کنند.
همچنین مشتریانی که تمایل به انصراف از دریافت این خدمت را دارند می‌توانند تا پایان مهرماه سال جاری با مراجعه به شعب این بانک نسبت به تکمیل فرم انصراف و دریافت هزینه آبونمان کسر شده اقدام کنند.
مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره 48031000-021 آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در این زمینه است.
به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر مطالبی در خصوص اخذ آبونمان 100 هزار ریالی از حساب مشتریان این بانک در فضای مجازی منتشر و در آن گفته شده بود که این مبالغ بدون اطلاع مشتریان و برای ارسال پیامک های تبلیغاتی اخذ می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید