ولایتی: سخنان رئیس جمهور کاسب کار آمریکا سخیف بود

    کد خبر :109180

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار تصویری، این ایام را تبریک گفت و نگاشت: سخنان رییس جمهور کاسب کار آمریکا سخیف بود.

علی اکبر ولایتی در پیامی در صفحه اینستاگرام شخصی خود نوشت: هفته دفاع مقس یادآور روزهای حماسه، رشادت، فداکاری و از جان گذشتگی دلیرمردان غیور و بزرگی است که اقتدار و استقلال امروز کشور را به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی رقم زدند.
در ادامه این یادداشت آمده است: امروز هم مسیر سرخ و نورانی آنان با الگو گیری از آموزه های بلند اسلامی، تعالیم اهل بیت (علیهم السلام) و ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) که این بار محرم و هفته دفاع مقدس نیز همزمان شده است، با تدبیر مقام معظم رهبری، شجاعت و فداکاری مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی ها و سرداران و ایثارگران بزرگ، همراهی ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و همت و عزم مسئولان دلسوز نظام به رغم همه دشمنی ها و توطئه ها که نمونه اخیر آن را در سخنان سخیف رییس جمهور کاسب کار آمریکا مشاهده کرده ایم، مسیر امنیت، ثبات، استقلال و پیشرفت کشور ادامه داشته و خواهد داشت.
وی در ادامه این مطلب آورده است: این ایام نورانی و بزرگ را به ملت شریف ایران و تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و ایثارگران عزیز تبریک می گویم و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را قدردان عظمت شهدا و خانواده های آنان قرار دهد.
به گزارش ایرنا، آیین گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس، صبح امروز با سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری و برگزاری آیین رژه نیروهای مسلح در جوار حرم حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور آغاز شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید