ورود مجلس به ماجرای بدهی‌های میلیاردی بنیاد شهید به بیمه

    کد خبر :108839

عضو فراکسیون ایثارگران با انتقاد از بدهی‌های میلیاردی بنیاد شهید به بیمه‌ها، خواستار ارائه خدمات درمانی به ایثارگران شد.

یامیر خجسته عضو فراکسیون ایثارگران با اشاره به بدهی 1800 میلیارد تومانی بنیاد شهید به صنعت بیمه گفت: متأسفانه بدهی‌های کلان بنیاد شهید باعث شده بیمه‌ها در بسیاری از مراکز پزشکی و درمانی به ایثارگران خدمات ارائه ندهند.

وی با بیان اینکه از بنیاد شهید می‌خواهیم تا برای ساماندهی امور درمانی ایثارگران این مشکل را هر چه سریعتر حل کند، گفت: ما مدارک و مستنداتی داریم که تاکنون علنی نکردیم و اگر بنیاد شهید شرایط ایثارگران را ساماندهی نکند، آن مدارک و مستندات را به دادگاه‌ می‌دهیم تا در انظار عمومی مطرح شود.

عضو فراکسیون ایثارگران با انتقاد از عملکرد رئیس بنیاد شهید تصریح کرد: متاسفانه رئیس بنیاد شهید اقدامی در راستای برگرداندن حقوق ایثارگران انجام نمی‌دهد و جای سوال دارد که چرا این افراد نه وظایفشان را انجام می‌دهند و نه سمت‌ خود را رها می‌کنند.

خجسته تأکید کرد: تأمین هزینه‌های درمانی ایثارگران جزء حداقل خدماتی است که باید به آنان تعلق گیرد و رئیس بنیاد شهید باید این مسئله را در دستور کار قرار دهد و به داد ایثارگران برسد.

عضو فراکسیون ایثارگران با اشاره به اینکه درباره این مشکل با معاون اول رئیس جمهور صحبت کردیم، اظهار کرد: از رئیس جمهور و معاون اول وی تقاضا داریم به مشکلات ایثارگران رسیدگی کنند و بعد از تعطیلات مجلس به طور جدی این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید